Hop til indhold

Clara Covergirl, Seductiongirls/Rødovre

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde luret lidt, eller nok en hel del, på Clara, som er på Seductiongirls, inden jeg lagde et besøg i kalenderen.

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/clara/

Jeg er en sucker efter naturlige petit piger med velformede numser og ægte fine bryster....og det er jo efterhånden ved at være en sjældenhed i branchen. Til gengæld er jeg per automatik lidt betænkelig når det gælder billeder og øvrige oplysninger hos Seductiongirls. Men nu skulle det være, hvilket jeg heldigvis ikke fortrød.

Clara har et cute look med et smukt, stort, sort og krøllet hår. Og så er hun enormt charmerende med det sødeste smil. Gudskelov var brysterne rigtignok ægte og numsen, som på billederne, til at dø for. Havde en lækker halv time hvor Claras krop fik masser af opmærksomhed, hvilket hun lod til at nyde. Brugte en del tid på et bj som virkelig var godt. Jeg er begyndt at have svært ved at nyde bj med kondom (alderen 🙄), men om det var synet af Claras frække blik imens hun var igang, eller om hun bare kan et trick eller 2 ved jeg ikke, men der var noget der der bare virkede. Til sidst måtte jeg stoppe hende og få fik hende på alle 4 til en hæsblæsende doggy. For dælen et syn at se på imens jeg fik lov at pumpe løs til jeg kom med et brag.

Jeg kunne godt finde på at besøge Clara igen

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.