Hop til indhold

Delia imellem Rødovre og Brøndbyøster st.

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n25041/delia#profile-offers

Var en til i nabolaget i fredags og al den nøgen hud man havde set i løbet af dagen på de unge tøser i by billedet fik ens lysten igang.

Søgte på nettet og faldt over Delia

Billederne er retvisende

Privat lejet lejlighed til formålet

Aftaler blev overholdt

Billede retvisende

Bad ikke om se hendes pas

Gik glad derfra efter at have tilbragt 45 mi. I hendes skønne selskab ( havde betalt for 30 min )

Hun var i strålende humør og jeg blev mødt med krav og kys , lidt small talk og ned på sengen hvor hun sang imens hun gjorde lille manden lidt større med hånden.

Bj uden var fantastisk og hun havde en teknik der gjorde at jeg var ved at komme efter 5 min.

Sex i mange stillinger ( uden brug af størrelse ) kom glad oppe i hende ( i kondomet ) imens hun lå og legede med sin klit.

Da jeg ikke ønskede massage bagefter blev hun lidt skuffet- selv om vi var gået over tiden

Men alt i alt en skøn oplevelse som nok bliver gentaget

Skrevet
  • Author

Om missen er stram kommer jo ogs0 an på ens eget udstyr .. jeg følte den i hvert fald godt stram...

Kyssedeikke så meget med hende

Synes hun ligner sine billeder godt jeg følte ikke de var forfalsket eller gamle

Skrevet
Denwod skrev, for 37 minutter siden:

Om missen er stram kommer jo ogs0 an på ens eget udstyr .. jeg følte den i hvert fald godt stram...

Kyssedeikke så meget med hende

Synes hun ligner sine billeder godt jeg følte ikke de var forfalsket eller gamle

Mange tak😉

Må lige forbi og smage hende

Skrevet

Jeg har netop været forbi hende

Og det var en overraskende god oplevelse, jeg betalte for 1 time og var først ude af døren 1 time og 20 minutter efter.

Efter første runde, fik jeg vel 30 minutters massage - så jeg var klar til runde 2.

Jeg havde både udløsning oppe i hende, samt i munden på hende.

Og imens hun gav mig BJ fik jeg lov til at proppe en finger helt op i begge huller.

normalt er jeg til helt tynde piger, men denne gang gjorde jeg en undtagelse. Og har bestemt ikke fortrudt det (jeg siger ikke hun er tyk, men 5 kg mindre havde ikke skadet) :-)

Jeg kommer igen

Skrevet
Joachimdk skrev, for 14 timer siden:

Jeg har netop været forbi hende

.

Jeg havde både udløsning oppe i hende, samt i munden på hende.

.

normalt er jeg til helt tynde piger, men denne gang gjorde jeg en undtagelse. Og har bestemt ikke fortrudt det (jeg siger ikke hun er tyk, men 5 kg mindre havde ikke skadet) :-)

Jeg kommer igen

Altså uden kondom ? ... Og hvad kostede det ? .. og jeg synes da hun ser meget tynd ud på de billeder ellers definere vi tynd forskellig ;D

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Altså uden kondom ? ... Og hvad kostede det ? .. og jeg synes da hun ser meget tynd ud på de billeder ellers definere vi tynd forskellig ;D

Sorry, kun BJ var uden kondom (fik kondom på da vi skulle have sex) om det kan lade sig gøre uden ved jeg ikke, prøvede ikke.

Altså nu har jeg været i Thailand i et halvt år, alle sammen var 38-45 kg, så det er da lidt anderledes ;)

Skrevet
Joachimdk skrev, for 1 minut siden:

Sorry, kun BJ var uden kondom (fik kondom på da vi skulle have sex) om det kan lade sig gøre uden ved jeg ikke, prøvede ikke.

Altså nu har jeg været i Thailand i et halvt år, alle sammen var 38-45 kg, så det er da lidt anderledes ;)

Okay , ja så kan jeg godt se du synes hun er "overvægtig" 😂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.