Hop til indhold

Generel spørgsmål: tildækket ansigt på thai billeder - ved ikke lige hvor tråden bør være.

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har en ide om , hvorfor det specielt er thai kvinderne ,som tildækker deres ansigter på alle billederne med en blomst eller lignende.

Jeg syntes selv det er mega irriterende, da man jo godt vil se hvilken person der er, som man skal forvente at møde. Der er jo ligesom en blind date. På denne måde kan man jo risikere at møde hendes veninde, hvis hun ikke selv lige har lyst.

Redigeret af Henry11

• Henry11 changed the title to Generel spørgsmål: tildækket ansigt på thai billeder - ved ikke lige hvor tråden bør være.
Skrevet

Hvis kvinderne ikke må/har papir til og arbejde i Danmark eller de har familie og venner her.

Af samme årsag, får du først oplyst adressen når du har bestilt, flete steder, men ja kan godt følge dig, derfor er gode anbefalinger her på siden også gulg værd

Skrevet

Selvfølgelig vil vi mænd godt se mest muligt, men kvinderne vil ikke genkendes. Det forstår jeg godt. Det gælder også flere af dem, der har fast bopæl i Danmark. Hvis jeg kan se deres krop, så er det fint med mig😍

@Henry11 Hvis veninden ser ligeså lækker ud, så hygger jeg mig gerne med hende😛

Skrevet
Henry11 skrev, for 18 timer siden:

Er der nogen som har en ide om , hvorfor det specielt er thai kvinderne ,som tildækker deres ansigter på alle billederne med en blomst eller lignende.

Jeg kan kun tale for mig selv )

Jeg gemmer mit smukt ansigt til en overraskelse ) - og det virker - folk var vilde af begejstring )

Skrevet
Mook skrev, for 6 timer siden:

....og det virker - folk var vilde af begejstring )

Jeg var i hvert fald positivt overrasket den gang :)

Skrevet

Det er da forståligt nok , om de bor her legalt eller er på ferie , tænker da dem der bor i landet også har Naboer etc .
Så længe vi kan se noget af kroppen , så finder jeg det helt ok.

Gad vide hvad vi mænd ville tænke hvis vi skulle aflevere et billede inden vi troppede op

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.