Hop til indhold

Serenalove trekantområdet

Featured Replies

Skrevet

Jeg syntes billederne ligner en af de utallige fake annoncer hvor det absolut ikke er en dansk pige og ej heller er hende på billederne. Jeg har skrevet lidt med “hende” og det fik mig ikke på andre tanker. Det var en underlig dialog

Skrevet

Jeg synes også den ser meget falsk ud. Der er vel ikke mange danske GP'er som lægger sådanne billeder på deres annonce. Jeg er ikke skarp nok til at kunne se om de er AI generet, men det kunne de nok godt være.

Det ene billede som skiller sig ud med numsen i vejret er snuppet fra nettet, den bonner ud på søgning.

Mrking skrev, for 13 timer siden:

absolut ikke er en dansk pige

Det er det vidst heller ikke her, ellers må hun være lettere ordblind da der er fejl i næsten alle sætninger..

Der kunne skrives meget endnu om denne annonce, men mon ikke den er væk igen om et par dage..

Skrevet

Annoncen bliver troeligt opdateret. Nu er der nye billeder på.
Det er utroligt, at der er nogen der gider. På den andne side, så svarer hun ikke, så ingen bliver snydt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.