Hop til indhold

Flere faste på samme thai klinik

Featured Replies

Skrevet

Har nogle af jer erfaring fra en klinik med flere faste thai’er, som I har haft sex med?

Jeg har fået lyst til at besøge en klinik med flere faste thai’er, som jeg kan veksle imellem. Jeg kan se noget frækt i at blive lukket ind eller sige ”hej” til hende, jeg havde sex med sidst. Men så gå ind og hygge med en anden. Og evt. snakke med stedets 2 eller måske 3 thai’er om, hvem der skal have besøg af mig næste gang.

Byd evt. gerne ind med sted eller by for jeres oplevelse. Men det vigtigste er at høre jeres evt. erfaring med det. Føles det frækt? Bliver kvinderne jaloux på hinanden? Bliver man presset til at være sammen med den samme? Eller kan man ligeså godt besøge dem, der er alene om deres egen klink (det er stadig lækkert).

Skrevet

jeg kan fortælle dig, at præcis den adfærd du beskriver der, gør pigerne fuldstændig indædt rasende. Ikke på hinanden. På dig. Jeg er flere gange blevet underholdt med historier om kunder der netop kommer anstigende og spørger “bliver du jaloux hvis jeg tager din veninde”. Sagt med accent og skærende grimasser og alle er flade af grin…

Dem jeg kender, holder gode miner til slet spil, da pengene er gode nok. Men hvis du godt vil have noget der ægte og opbygge rigtige relationer så kan metoden ikke anbefales.

Skrevet
  • Author

Tak for dit input @Brunfilla . Jeg er hverken interesseret i at gøre nogen jaloux eller rasende. Det er også grunden til, at jeg spørger i dette forum.

Jeg har tidligere besøgt et sted, hvor jeg fik massage+ hj + bj. Her var de to dansktalende thai'er, og jeg ville kunne få 4-hands massage næste gang. Et andet sted fik jeg samme omgang, og efter udløsning kom en anden pige ind (det havde jeg ikke bestilt). Så gik den første ud, mens jeg fik lidt "aftercare" med nusseri, kys og omsorg for banditten, der havde skudt af.

Mine oplevelser gav mig indtryk af, at kvinderne selv havde det sjovt med at deles om en kunde. Hvis det ikke er tilfældet, så vil jeg holde mig fra det, og skiftes mellem de "selvstændige". Hvordan de har det med at man veksler mellem dem, ved jeg ikke. Jeg nævner det heller ikke. Der er f.eks. en, som jeg har besøgt gennem nogle måneder. Hun har været på ferie i hjemlandet i en måneds tid, så hun vil måske spørge, om jeg kunne holde mig så længe. Jeg har besøgt en anden to gange, men de er heller ikke i samme klinik. Og så har hun selvfølgelig også været sammen med andre mænd end mig.

Redigeret af Unrusted

Skrevet
Unrusted skrev, for 2 timer siden:

Tak for dit input @Brunfilla . Jeg er hverken interesseret i at gøre nogen jaloux eller rasende. Det er også grunden til, at jeg spørger i dette forum.

Jeg har tidligere besøgt et sted, hvor jeg fik massage+ hj + bj. Her var de to dansktalende thai'er, og jeg ville kunne få 4-hands massage næste gang. Et andet sted fik jeg samme omgang, og efter udløsning kom en anden pige ind (det havde jeg ikke bestilt). Så gik den første ud, mens jeg fik lidt "aftercare" med nusseri, kys og omsorg for banditten, der havde skudt af.

Mine oplevelser gav mig indtryk af, at kvinderne selv havde det sjovt med at deles om en kunde. Hvis det ikke er tilfældet, så vil jeg holde mig fra det, og skiftes mellem de "selvstændige". Hvordan de har det med at man veksler mellem dem, ved jeg ikke. Jeg nævner det heller ikke. Der er f.eks. en, som jeg har besøgt gennem nogle måneder. Hun har været på ferie i hjemlandet i en måneds tid, så hun vil måske spørge, om jeg kunne holde mig så længe. Jeg har besøgt en anden to gange, men de er heller ikke i samme klinik. Og så har hun selvfølgelig også været sammen med andre mænd end mig.

Det er vi jo mange der har prøvet og er det noget pigen selv lægger op til så er det ikke et problem. Alt afhængigt af relationen og dynamikken mellem dig/pigen/den andenpige kan jeg heller ikke se det skulle udgøre et problem.

Det er mere den der attitude med at komme valsende ind på klinikken og spille pigerne lidt ud mod hinanden jeg advarer imod. Men igen, jeg er ikke alvidende og det er da muligt at der findes steder hvor den slags vil blive opfattet som en leg eller sjov og ballede.

Skrevet
  • Author
Brunfilla skrev, for 6 timer siden:

... at komme valsende ind på klinikken og spille pigerne lidt ud mod hinanden jeg advarer imod.

Helt enig. Det var heller ikke intentionen, men tværtimod der, jeg vil undgå.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.