Hop til indhold

Et sjovt minde...

Featured Replies

Skrevet

Bare en lille ting der pludselig poppede op og som man ikke rigtig kan dele andre steder.

Jeg var sammen med en jeg har virkelig god kemi med for et par måneder siden. Jeg får kun sjældent udløsning sammen med hende, fordi det hele er så fint og følsomt og går lige i hjertet på mig.

Men hun insisterede og sagde at jeg ikke fik lov til at gå før jeg var kommet, så jeg endte med at onanere ud over hendes vidunderlige bryster.

Det resulterede i den sygeste orgasme og hun lå længe og legede med min overfølsomhed i efterskælvene.

Pludselig sagde hun "jeg er kommet tre gange i dag, men lige nu føler jeg mig næsten snydt" 🤣

Eddermame sjovt og sødt sagt, den kommer jeg til at gå og smile over i lang tid 🥰

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.