Hop til indhold

Advarsel - Ella6969, Odense C

Featured Replies

Skrevet

Av av av, sikke nogle lærepenge. Lad mig begynde der. Pigen var overhovedet ikke, som i slet ikke, hende fra billederne. Hverken hudfarve, figur eller noget som helst stemte overens. Jeg fik arrangeret en aftale og ankom hurtigt efter. Hun havde ingen anmeldelser, men jeg tog chancen, for på billederne så hun ganske spændende ud. Det skulle vise sig at være den største and, jeg nogensinde er blevet solgt i den branche, og jeg fortryder inderligt, at jeg ikke vendte om i døren med det samme, især når den tanke fulgte mig som en dårlig samvittighed fra start til slut.

Vel indenfor havde hun lovet et bestemt outfit, men der var ikke så meget som en trevl, der mindede om det. I stedet blev jeg modtaget af en ganske frodig dame, iført noget af det mest ucharmerende, man kunne forestille sig, og med en attitude der nærmest sagde " fuck dig ". Vi gik ind på værelset i en ellers pæn og rummelig lejlighed, men lagenet lignede noget, der havde set bedre dage for flere gæster siden. Jeg nævnte både outfittet og spurgte pænt til et rent lagen, men blev mødt af en kulde, der kunne have gjort selv en vinterdag misundelig.

Da jeg jo desværre allerede havde betalt, beholdt jeg det meste af tøjet på og lagde mig forsigtigt der, hvor skæbnen så mindst truende ud. At få gang i "Frank the Tank" var lidt som at starte en gammel knallert i frostvejr, det krævede både tålmodighed og især en vis tro på mirakler. Der kom da en lille smule liv i sagerne efter en ihærdig indsats, og jeg fik en kort omgang bj uden kondom,( som aftalt ) vel en god halv minuts tid, hvorefter hun resolut skiftede til kondom og fortsatte derfra...

Da jeg forsøgte at få tingene videre i programmet, blev jeg bedt om at vente, og hun fortsatte i samme spor, til trods for at jeg flere gange mindede om, hvad der var aftalt. Svaret var kort og kontant, hun mente, hun allerede havde leveret et bj uden, så nu var det kun med... ( skal siges jeg var ren, nybaberet og lige ud af badet ) og det blev ikke til mere. Der måtte jeg simpelthen kaste håndklædet i ringen. Havde hun bare været nogenlunde tiltalende, kunne man måske have slugt kamelen, men hverken øjet eller sindet ville være med, og så er selv den bedste vilje forgæves.

Efter syv minutter, der føltes som et helt kapitel i en sørgelig roman, afsluttede jeg og gik min vej, 1200 kroner fattigere og en erfaring rigere. Moralen må være, vend om i døren, hvis mavefornemmelsen siger fra...

Vil skyde hende til veje 30 kg mere ind på billedet uden nogle form for overdrivelse, og så er hun inder, og mørk i huden

https://annoncelight.dk/showad/427804

Skrevet

Godt jeg ikk hoppede i fælden haha. Billederne er ellers ekstrem tiltrækkende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.