Hop til indhold

Tantra Tina Viby

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har besøgt Tina, og kan skrive et par ord om hende.
Ku godt fristes, men kunne også godt lige tænke mig at høre et par ord om hende og behandlingen først.
Jeg kan se hun har annonceret i andre byer før, men der er ingen beskrivelser at finde her på EG, kun et par tråde under efterlysninger uden brugbare svar

TANTRA Tina Slår dørene Op i Privat omgivelser i Viby J SANSELIG Massage Sex OG DYB NYDELSE - Annoncelight

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/450924

https://annoncelight.dk/profile/Star

Hun er en del af den gruppe bagmænd, der flytter rundt på pigerne, bytter profilnavn og tlf.nr.
Billederne passer aldrig, og pigen du møder, kan sjældent andre sprog end modersmålet. SMS kommunikation er altid på dansk, men pigen ved intet om, hvad der er aftalt.
Der er lidt omtale på tidligere annoncenumre og andet relateret til Tantra Tina.

Skrevet
  • Author

Tak for svar @Julius Jeg havde lidt en ulden fornemmelse af noget der ikke stemte....... der skal jeg IKKE hen.

Faktisk har jeg lige fundet en anden kontakt, som har et fint ry, en som jeg glæder mig til at besøge om et par uger.

Skrevet

Vær altid skeptisk når der reklameres med tantra, og der samtidig er saftige billeder i annoncen.
Rigtige tantramassører yder sjældent sexuelle ydelser.

God fornøjelse med dit andet valg 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.