Hop til indhold

Marisa massør. super massage i Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Marisa Masør Magic hands

Årets første runde på golfbanen, gav ømme fødder, ben og ryg, så jeg trængte til at blive æltet lidt igennem. Og ja så kan man jo lige så godt få lidt sjov ud af det. Havde overvejet hende i Ishøj, men har aldrig besøgt Marisa før så nu fik jeg endelig gjort det og det har jeg ikke fortrudt.

Jeg skrev til hende at jeg havde brug for en god massage af fødder, ben og ryg og det fik jeg. Fast og godt. Lige hvad kroppen havde brug for. Efter massagen var det tid til det sjove og hun leverede en dejlig seance med OWO (lidt kort måske) og sluttede af med at give den gas i doggy mens jeg holdt hende blidt i hestehalen :-)

Der skal lægges moms på billederne, men hun er sgu stadig lækker nok og tan linen kan ingen tage fra hende. Ja og så er hun super sød og snaksagelig med den sødeste brasser accent. Det dur.

Her kunne jeg godt komme igen. God value for money.

Det er Hovedvejen i Glostrup, men ikke der hvor de andre piger holder til.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.