Hop til indhold
Onslow

Ser man det?

Recommended Posts

Det er lidt lige som det at det kræver man slår 3 globusser format kunne komme ud fra Ringgaarden :) ( center for ludomani)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne være, at frk. Harm skulle rette al sin energi mod rengøringsbranchen i stedet :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://www.avisen.dk/rengoeringschef-en-anbefaling-koster-blowjob_267508.aspx

Mon ikke snart det politisk korrekte skrigekor gør sig til talsmand for et forbud mod at ansætte rengøringsassistenter?

Nej det bliver nok ikke forbud mod rengøringsassistenter. Men bliver sådan en beretning bevist, så må vi jo ud at besøge svinet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone arbejdede som rengøringsassistent i en periode, og det var meget hårdt. Hun holdt ikke mere end 1½ måned, så var hun slidt ned af hårdt fysisk arbejde, umenneskelige arbejdstider og urimelige chefer.

PS: Feminister vil ikke forbyde købesex for sexarbejdernes skyld. De er bare per definition imod alt hvad mænd finder fornøjelse ved...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor nedern. Hvad bliver det næste?? Måske at også mandlige kandidater bliver udsat for det samme af kvindelige chefer - ned med bukserne og lad mig lige tjekke sjoveren! Nå der sker næppe da jeg mener, at rengøringsbranchen er styret af the moslem community. Jeg siger dog ikke noget om hvorvidt chefen var dansker eller af anden etnisk oprindelse. Jeg har dog mine egne tanker om dette og det er måske en af forklaringerne på, at et sådant overgreb har kunnet forekomme. Magtmisbrug er afskyeligt især når det går ud over en svag minoritet som måske prøver at styre sit liv i en ny og mere positiv retning!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...