Hop til indhold

Priya massage and relax - Ejby

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/368961

Priya er tilbage i Ejby jvf en anden tråd.  Men da det nu er et andet sted i
Ejby og med et helt andet koncept, synes jeg vi skal give hende en ny tråd.

Og jeg har så haft fornøjelsen af at besøge hende på dette nye sted  - men
Priya har IKKE ændret sig, samme friske, dygtige og frække pige. Bare så
lækkert at opleve hende igen.

Det nye er at hun nu har en registreret klinik hvormed man ikke længere skal
være bange for eventuelle mærkelige bagmænd eller en interesse fra politiets
side - og dermed ej heller selv bidrager til en lyssky aktivitet (ja den kan
selvfølgelig fortsat være der rent privat)
Det har jeg det faktisk rigtig godt med.

Og hendes nye sted er bare så flot. Fuldstændig nyrenoveret og nyindrettet -
og med smagfulde detaljer. Hun forstår at også dette betyder noget for
helhedsoplevelsen - det er helt noget helt andet end de ret så usle
faciliteter man (og pigerne) må tage til takke med på mange thai steder.

Der er - som nogen har bemærket - direkte indgang til klinikken fra gaden.
For mig er dette intet problem (ej heller ved kiropraktiker eller tandlæge)
men skulle en eller "mere lokal" ønske at være anonym har klinikken faktisk
en mere diskret bagindgang, man kan anmode om at benytte.

Ifm den nye koncept har Priya været nødt til at hæve priserne med den moms,
hun nu skal arbejde med - men jeg synes priserne stadig lyder meget
rimelige. 

Og får nogen lyst til lidt mere end det der står i annoncen er dette nok
fortsat en mulighed. Men har du ikke før besøgt Priya er det måske godt at
komme til en gang massage første gang - og så efter end behandling spørge
lidt ind til hvad hun mener om lidt ekstra næste gang.

Priya har overfor mig nævnt at hun ikke bryder sig om at kunder midt under
en aftalt massage pludselig får "ideer om mere" - og ud fra det konkluderer
jeg at hun bestemt ikke er typen, der hele tiden appellerer om et mersalg.

Jeg ønsker Priya alt det bedste med hendes nye klinik - og kan kun anbefale
hende; hun er fortsat en kæk og fræk sag.   

Skrevet
  • Author

Det var dog en forfærdelig gang rodet linieskift min anmeldelse endte ud i - så jeg giver en lidt lettere læst version ——————————-

Priya er tilbage i Ejby jvf en anden tråd. Men da det nu er et andet sted i Ejby og med et helt andet koncept, synes jeg vi skal give hende en ny tråd.

Priya har IKKE ændret sig, samme friske, dygtige og frække pige. Bare så lækkert at opleve hende igen.

Det nye er at hun nu har en registreret klinik hvormed man ikke længere skal være bange for eventuelle mærkelige bagmænd eller en interesse fra politiets
side - og dermed ej heller selv bidrager til en lyssky aktivitet (ja den kan selvfølgelig fortsat være der rent privat)

og med smagfulde detaljer. Hun forstår at også dette betyder noget for helhedsoplevelsen - det er helt noget helt andet end de ret så usle faciliteter man (og pigerne) må tage til takke med på mange thai steder.

Der er - som nogen har bemærket direkte indgang til klinikken fra gaden. For mig er dette intet problem (ej heller ved kiropraktiker eller tandlæge) men skulle en eller "mere lokal" ønske at være anonym har klinikken faktisk en mere diskret bagindgang, man kan anmode om at benytte.

Ifm den nye koncept har Priya været nødt til athæve priserne med den moms, hun nu skal arbejde med - men jeg synes priserne stadig lyder meget rimelige. 

Og får nogen lyst til lidt mere end det der står i annoncen er dette nok fortsat en mulighed. Men har du ikke før besøgt Priya er det måske godt at komme til en gang massage første gang - og så efter end behandling spørge lidt ind til hvad hun mener om lidt ekstra næste gang.

Priya har overfor mig nævnt at hun ikke bryder sig om at kunder midt under en aftalt massage pludselig får "ideer om mere" - og ud fra det konkluderer jeg at hun bestemt ikke er typen, der hele tiden appellerer om et mersalg.

Skrevet
Route66 skrev, for 12 timer siden:

Det var dog en forfærdelig gang rodet linieskift min anmeldelse endte ud i - så jeg giver en lidt lettere læst version ——————————-

Priya er tilbage i Ejby jvf en anden tråd. Men da det nu er et andet sted i Ejby og med et helt andet koncept, synes jeg vi skal give hende en ny tråd.

Priya har IKKE ændret sig, samme friske, dygtige og frække pige. Bare så lækkert at opleve hende igen.

Det nye er at hun nu har en registreret klinik hvormed man ikke længere skal være bange for eventuelle mærkelige bagmænd eller en interesse fra politiets
side - og dermed ej heller selv bidrager til en lyssky aktivitet (ja den kan selvfølgelig fortsat være der rent privat)

og med smagfulde detaljer. Hun forstår at også dette betyder noget for helhedsoplevelsen - det er helt noget helt andet end de ret så usle faciliteter man (og pigerne) må tage til takke med på mange thai steder.

Der er - som nogen har bemærket direkte indgang til klinikken fra gaden. For mig er dette intet problem (ej heller ved kiropraktiker eller tandlæge) men skulle en eller "mere lokal" ønske at være anonym har klinikken faktisk en mere diskret bagindgang, man kan anmode om at benytte.

Ifm den nye koncept har Priya været nødt til athæve priserne med den moms, hun nu skal arbejde med - men jeg synes priserne stadig lyder meget rimelige. 

Og får nogen lyst til lidt mere end det der står i annoncen er dette nok fortsat en mulighed. Men har du ikke før besøgt Priya er det måske godt at komme til en gang massage første gang - og så efter end behandling spørge lidt ind til hvad hun mener om lidt ekstra næste gang.

Priya har overfor mig nævnt at hun ikke bryder sig om at kunder midt under en aftalt massage pludselig får "ideer om mere" - og ud fra det konkluderer jeg at hun bestemt ikke er typen, der hele tiden appellerer om et mersalg.

Det er en god ide og give hende en ny tråd, jeg har bare lige et par spørgsmål.

Hendes nye klinik er det nede omkring Rema 1000 og ved du om man kan tage et bad før/efter behandling??

Skrevet
  • Author

Ja tæt ved Rema og Banegården. Der er flot badeværelse så det tror jeg bestemt. Bare spørg hende

God dag / Route 66

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg havde også et rigtig fint besøg. Hun er meget servicemindet.

I fht diskretion så er hun lynhurtig til at åbne efter man har trykket på ringeklokken. Man skal bare ringe på på det aftalte tidspunkt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.