Hop til indhold

Er der nogen der har besøgt Ukraine for nylig?

Featured Replies

Skrevet

Ja altså ud over at besøge ukraine, så også har lidt glædespige sjov?

Jeg har googlet lidt, da jeg snart tager der ned, men kan ikke helt lure hvad for nogle sider man kan kan stole på

Skrevet

Hvilken by overvejer du? Hvis Kyiv er den mest bekvemme beliggenhed, er der mange muligheder der. Der er forskellige prisklasser og serviceniveauer.

Skrevet
  • Author
geniusik skrev, den 30.4.2026 at 05:18:

Hvilken by overvejer du? Hvis Kyiv er den mest bekvemme beliggenhed, er der mange muligheder der. Der er forskellige prisklasser og serviceniveauer.

Jeg tænker en ferie i lviv og se lidt kultur og akitektur....osv

Skrevet
  • Author
Spectrum skrev, for 23 timer siden:

Er det bare mig, eller er timingen til et besøg i Ukraine ikke helt optimal?

Hvorfor ikke? Det er et dejligt og flot land og priserne er også fornuftige.

Lidt over 400 kr for high end hotel i centrum af Lviv pr nat i den største og dyreste kategori af værelse

Skrevet
Randersmand skrev, for 1 time siden:

Hvorfor ikke? Det er et dejligt og flot land og priserne er også fornuftige.

Lidt over 400 kr for high end hotel i centrum af Lviv pr nat i den største og dyreste kategori af værelse

Uden tvivl et dejligt land.

Skrevet
Randersmand skrev, den 29.4.2026 at 20:44:

men kan ikke helt lure hvad for nogle sider man kan kan stole på

Du kan stole på den her: https://um.dk/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/ukraine

Randersmand skrev, for 8 timer siden:

priserne er også fornuftige.

Jeg tænker at efterspørgslen på hotel i et land i krig ikke er høj, dermed lavere priser. Du sparer jo også udgiften til rejseforsikring, har hørt de er udsolgt pt.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 19 timer siden:

Du kan stole på den her: https://um.dk/rejse-og-ophold/rejse-til-udlandet/rejsevejledninger/ukraine

Jeg tænker at efterspørgslen på hotel i et land i krig ikke er høj, dermed lavere priser. Du sparer jo også udgiften til rejseforsikring, har hørt de er udsolgt pt.

Den erfarne skrev, for 19 timer siden:

Rejseforsikringer er ikke udsolgt. Man skal bare tegne en der dækker i krigsområde. Og den til ukraine koster kun 400 kr

Skrevet
  • Author
BigDaddiz skrev, for 14 timer siden:

Er der restriktioner på at rejse ind i Ukranie? Må man have visum?

Ikke ud over udenrigsministeriet ikke anbefaler at rejse der ned. Det krever ikke visum, så det er bare at tage afsted

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.