Hop til indhold

Aabenraa Søger... (AL: ssd2997, Katrine)

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Da jeg så hun ikke var den samme som på billedet og ikke kunne dansk, spurgte jeg ind til lidt forskelligt e.g. anal, bj m.m. kan ikke huske hvilke ting hun ikke var til som var aftalt.

Så begyndte hun med det er 300 extra osv. Så døde lysten, da alt jo var aftalt og givet pris på sms, og gad ikke til at forhandle igen.

Hun havde lidt hvalpefedt (men virkede slank/ alm bygget). Tror hvis hun havde haft en annonce der ikke brugte falske billeder og udgav sig for at være dansk, så ville hun nok stadig få besøg.

Skrevet
  • Author

Stedet var meget diskret. Er i en opgang i centrum hvor man bare kan gå ind.

Skrevet

Jeg fik også sendt en besked til hende, anal og 21år fangede mig, men hold nu fast en kold besked tilbage og flabet, jeg havde eller formuleret mig ordentlig men efter den tone hun kom med tænkte jeg at finde en mere seriøs type.

og ved nærmere syn ligner det jo langt fra en pige på 21år.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er i Herning nu.
Jeg var ved at skrive til hende, men så skulle telefonen lige opdatere og imens kunne jeg da på PCen lige se om der var skrevet om hende her. Så MANGE TAK for advarslen, finder noget andet!!!!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.