Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg kom til aftalt tidspunkt, hvor jeg kan bekræfte at det er Nacha på billederne. ca. 160 cm. høj og slank og ligner 100% billederne.
jeg har bestilt 1 time også spørger hun om jeg vil have andet. B2B eller noget. også siger hun et eller andet som jeg ikke forstår. hendes Engelsk er ringe.

jeg siger at jeg nøjes med massage.

Jeg ligger så i 30 min. og modtager noget som ikke er massage, men blot berøringer med olie. "Vend rundt"

også bliver jeg spurgt om jeg vil have håndjob... tjaa... hvis du kan få liv. det har nu kostet mig 1000 kr. for 1 times massage og en håndjob.
efter 10-10 min. hvor hun flår i den siger jeg at der skal mere til. så hun får 500 kr. mere så jeg kan se kroppen og her finder jeg så ud af at det er denne tid på måneden... så 1500 kr. for lidt håndtrold og en nøgen krop... puha... og nej, jeg kom ikke i mål og da der var 10 min tilbage, træk jeg stikket. kemi og lyst manglede.
om hun er sådan når det ikke er den tid på måneden skulle jeg ikke kunne sige.
Stedet: velkendt, ikke særligt "hemmeligt"

Pigen: Sød, pæn, mangler tilstedeværelse

Kommer jeg igen? Nej

Skrevet

sikke en skam, jeg havde ellers også planlagt at tage op og besøge hende, men kan godt være jeg er kommet på andre tanker 😅

tak for din anmeldelse

Skrevet

Du skulle jo bare ha bestilt en FP fra starten. Jeg var forbi hende og valgte FP.

Enig at massagen ikke var rigtigt massage men ellers godt tilfreds med resten.

Skrevet
  • Author
JustDark skrev, for 3 timer siden:

Du skulle jo bare ha bestilt en FP fra starten. Jeg var forbi hende og valgte FP.

Enig at massagen ikke var rigtigt massage men ellers godt tilfreds med resten.

Det er svært når hun sagde nej til det og kom med noget uklarligt engelsk, som jeg ikke kunne forstå. Kommunikationen var ikke nemt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.