Hop til indhold

Sala999, Odense C, https://annoncelight.dk/showad/304703

Featured Replies

Skrevet

Er man glad for god mad, drikke og lidt selskab i den lettere underholdende afdeling, ja så kan det jo hænde, at man engang imellem slår et smut forbi de mere skjulte kroge af Odense. Jeg har tidligere været på besøg i området ved Østerbro i Odense, og der må jeg sige, at det ikke just var ydre pragt og glans, der bar oplevelsen, snarere det modsatte.

Frankthetank og hans kammerat havde lavet hver vores aftale, med hver vores pige, ikke i fællesskab, men hver for sig, som sig hør og bør. Vi ankom i det man vel kalder diskret stil, med hatten i hånden og forventningerne pakket lidt forsigtigt ned i baglommen. Vi blev taget imod, som man nu engang bliver i den slags sammenhænge, hverken mere eller mindre.

Men som man siger, når katten er ude, danser musene på bordet, og der gik ikke længe før der skulle forhandles lidt om løst og fast. Her begyndte tingene at knirke en smule i hængslerne, og det der ellers var lagt til rette, fik pludselig en anden drejning end først antaget... Her ville den ene pige ikke have sex, og vi fik derfor budet om sidde vente på hinanden også tage 1 af pigerne, det gad vi dog alligvel ikke, da det sjove var at vi knaldede hver vores, i hver vores rum. Det gjorde naturligvis sit til, at stemningen fik en lille ridse i lakken. Da den ene af os endte uden sex....

Frankthetank endte dog med en løsning, som ikke helt svarede til forventningens fine katalog, og her må man jo sige, at den, der lever stille, lever godt, men ikke nødvendigvis lever tilfreds. Min kammerat havde en noget anden oplevelse, og sådan kan skæbnen jo så fordele sine kort.

Da vi var færdige, vendte billedet dog ganske markant. Der blev budt på både vådt og tørt, og gæstfriheden var sådan set over middel, som man siger. Her kunne man næsten fristes til at tænke, at solen skinner selv på en dag med skyer, for venligheden fejlede bestemt intet.

Om jeg vender tilbage en dag, må stå hen i det uvisse. Man skal aldrig sige aldrig, men det er heller ikke klogt at kaste gode penge efter dårlige minder. Tiden må vise, om støvet lægger sig, og om lysten igen banker på døren. ( de skulle vist have fået nye ejere, går rygtet på )

https://annoncelight.dk/showad/304703

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.