Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej nogen der kan anbefalde et godt sted i viborg eller tæt på med god massage og mulighed for fuld pakke.

Skrevet

Hej Viborg 32

Jeg var hos Lanna Massage. Den ligger på hjørnet på bagsiden af Føtex.

Bestilte 60 minutter, Det var Kat der masserede, og hun gik dybt, og spurgte hele tiden om det var for hårdt. Det var det ikke. Men skønt.

Vi talte lidt om sex, og om at hun fik for lidt.

Hun spurgte så om jeg ville "elske" med en yngre kvinde. Altså yngre end hende. Men jeg ville bare have massage og og et måske et HJ.

Men massagen var god, og du kan få fuld pakke. Den yngre kvinde hed Mena, men jeg så hende ikke.

Skrevet
fisselars skrev, den 3.5.2026 at 17:38:

Hej Viborg 32

Jeg var hos Lanna Massage. Den ligger på hjørnet på bagsiden af Føtex.

Bestilte 60 minutter, Det var Kat der masserede, og hun gik dybt, og spurgte hele tiden om det var for hårdt. Det var det ikke. Men skønt.

Vi talte lidt om sex, og om at hun fik for lidt.

Hun spurgte så om jeg ville "elske" med en yngre kvinde. Altså yngre end hende. Men jeg ville bare have massage og og et måske et HJ.

Men massagen var god, og du kan få fuld pakke. Den yngre kvinde hed Mena, men jeg så hende ikke.

Hey! Tak for anmeldelsen. Annoncere de et sted hvor det er mere tydeligt præcis hvad de tilbyder og med billeder af pigerne? Kunne ikke selv finde noget

Skrevet

De annoncerer ikke med andre ydelser end de grønne. Og jeg har ikke spurgt om der var andre ting på menuen, Det blev tilbudt da jeg lå på madressen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.