Hop til indhold

Odense, Coco en lidt lunken oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Havkatten fik cacao på pikken. Jeg plejer at holde mig fra brune piger. Jeg har haft flere dårlige oplevelser, men man skal ikke generellisere.
Det her var en lunken oplevelse. Da jeg nåede frem til aftalt tidspunkt, så havde hun glemt, at vi havde en aftale.
Engelsk kundskaber er stortset ikke eksisterende. Hun bruget et oversættelses program og holdt billeder af sin annonce frem på telefonen.
Da det kom til stykket, så tilbød hun ikke det, hun havde reklameret med.
Det endte med en alm 30min aftale. Den blev gennemført uden noget engagement fra hendes side. Selve agten var dejlig men så heller ikke mere.

Da vi kom ned på sengen, så var der ingne tid til at kæle. Jeg nåede lige at kysse hendes bryster. Svup så var hun igang med at sutte. Det gjorde hun godt.
Hun var mentalt et andet sted, da vi lå i missionær, men hun gjorde et godt stykke arbejde med krop og fisse. Den ros skal hun have.
Udsigten til hende lille næse og kønne kinder fejleder heller ikke noget.
Det var dejlig sex, men det skulle overstås og hun kunne godt lige have kigget på mig.
Jeg var liderlig, hun har store patter, prisen var ok, jeg fik ok sex. Kommer jeg igen? NEJ !

Skrevet
Havkatten skrev, for 14 minutter siden:

Kommer jeg igen? NEJ !

Ærgerligt at høre det gik skidt, hun ser ellers ret lækker ud 😋 Men tak for meldingen alligevel

Det må næsten være hende her du skriver om? https://annoncelight.dk/showad/455703

Eller var det måske med vilje at du ikke satte link ind, så vi andre ikke blev fristet? 🤭

Skrevet
  • Author

Unskyld, at jeg ikke fik en link med. Det er min skyld.
Ja det er hende. Ja hun se ganske dejlig og økologisk ud.
Jeg blev suttet, malket og tømt og det var fint, men det var som sagt en lidt fesen oplevelse

Redigeret af Havkatten

Skrevet
Havkatten skrev, for 57 minutter siden:

Unskyld, at jeg ikke fik en link med. Det er min skyld.
Ja det er hende. Ja hun se ganske dejlig og økologisk ud.
Jeg blev suttet, malket og tømt og det var fint, men det var som sagt en lidt fesen oplevelse

Øv, det lyder da som en noget nederen oplevelse. Når du ser hendes billeder, virker de så retvisende i dine øjne, eller er der tale om lidt af en forskønnelse fra kameraets side? Og da du så hende i virkeligheden, stemte det så overens, eller var der en tydelig forskel i, hvordan hun fremstår? for mig ser hun ud til, at florere rundt med lidt på sidebenene, er det rigtigt forstået, er hun større eller mindre i virkeligheden, eller stemmes der overens med billederne?

Redigeret af Frank78

Skrevet
  • Author

Billederne er retvisende. Det er hende.
"Florere lidt på sidebenene" ja hun er buttet. I det store hele, så er billederne i overensstemmelse med virkeligheden.
Hun har en god timeglasfigur. Det er noget af et par skinker hun har. Se billede 14 på ES. Hun vendte røven til og spurgte "doggy?" Nej tak du.
Hun har store patter, som det fremgår af billederne. De er ægte, så de hænger noget, når de komme ud af BHen.
De strutter ikke, de hænger. Det er ikke sådan, at havde hun en hest tatoveret, så bliver den til en giraf, men tyngdekraften gør sig gældende.
Jeg foretrækker at de strutter 😁

Skrevet

Du skriver, hun ikke helt leverede den vare, der var blevet reklameret med. Er det sådan noget som CIM?

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke kunne svare før nu pga. Staplers udskejelser. Nu er jeg på banen igen.

@Ivy Fan Jeps du har gættet det. Hun ville ikke modtage i munden og heller ikke i ansigtet, selv om reklamere med det. Jeg havde bedt om en tur med CIM afslutningh, men den gik ikke, da vi endeligt mødtes. Hun vil kun være med til, at vi sprøjter på brysterne.
Det var derfor, at jeg nøjedes med et eller ganke udemærket blæs uden som opvarmning og en tur i missionæren. Jeg var grund liderlig, så jeg accepterede. Prisen for 20 min med sut uden og et put med er selvf. tillokkende 😁 Meeen det rør ikke ved, at hun meget uengageret og slet ikke forstår engelsk ud og over fuck og doggy.

@Big3lover Hun er på en kendt adresse nær Toldbodgade. Du kan skrive til mig privat, hvis du vil have flere detaljer

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Så blev hun besøgt. Hendes billeder er retvisende og jeg synes, at hun er køn og meget sexet. Jeg bestilte en halv time til 600. Hun er styrende og det er kun BJ og sex. Der er ikke noget med at nusse lidt først, hvilket jeg anser som det største minus for mig. BJ var med kondom. Hun imødekom mine ønsker mht. stillinger. Både BJ og sex var godt. Hun forstår ikke meget engelsk, men det gik lige. Jeg var ude igen efter ca. 25 minutter. For mig var det en god oplevelse, når jeg kigger på prisen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.