Hop til indhold

Hottie Eva / Eva L, København - den rigtige start?

Featured Replies

Skrevet

Hvordan vil du bedømme "Hottie" Eva / Eva L i forhold til andre, der har gode vurderinger? Jeg synes, Eva L ser fantastisk ud, og har fristet mig. Har du nogen nylige oplevelser med denne smukke kvinde og hvordan ser hun ud i forhold til billederne? Tar gjerne tips og opplevelser!

https://nympho.dk/n6744/2479/best-gfe-in-the-kingdom-eva-l-guilty-taste-of-pleasure

Redigeret af Stapler

Skrevet

Hun er vel en af de mest anmeldte piger her, der er masser af læsestof som også @køb dansk henviser til.

Her er en del mere at kigge på, og det er alene ud fra 2 annoncenumre. Har hun haft flere kan der gemme sig mere, du kan selv søge lidt hvis det er ):

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=62660&quick=1&start_after=any&updated_after=any&sortby=newest

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=n6744&updated_after=any&sortby=newest

@Kuglemanden1279 på Nympho kan du altid trykke på linket med pigens ID nummer og du kommer til hendes omtaler her på siden. Det ser sådan ud:

image.png

• Stapler changed the title to Hottie Eva / Eva L, København - den rigtige start?
Skrevet
  • Author

Mange tak. Jeg beklager, men jeg er ny på forummet og vidste ikke rigtig, hvordan det her fungerer. Jeg har nu tjekket anmeldelserne, og tak til køb dansk og den erfarne for deres hjælp. Jeg fik også et strafpoint, undskyld hvis jeg gjorde noget forkert!

Hav en god dag

Skrevet
Kuglemanden1279 skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik også et strafpoint, undskyld hvis jeg gjorde noget forkert!

Velkommen til

Svaret på det kan evt findes i denne tråd

Du kan hjælpe dig selv, bigtime, ved lige at kigge dette forum igennem for diverse retningslinjer, så vil jeg mene at du er godt klædt på til at begå dig herinde😎

https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/

Redigeret af Nygløden

Skrevet
  • Author

Mange tak @Nygløden ! Jeg glæder mig til at deltage her, og tak for inputtet! Hvis nogen af jer har nylige oplevelser med Eva L, så lad mig det vide. Jeg læser anmeldelserne og planlægger et besøg! Jeg synes hendes frække pakke (Naughty) virker mest fristende og giver den bedste oplevelse - let me know!

Redigeret af Kuglemanden1279

Skrevet
Kuglemanden1279 skrev, for 4 timer siden:

Hvis nogen af jer har nylige oplevelser med Eva L, så lad mig det vide.

På nympho ligger der 5 anmeldelser fra april hvoraf 3 er fra den sidste uge. Tror ikke man kan få nyere input end det.

Mine egne erfaringer med Eva er super gode men ligger et par år tilbage. Generelt tror jeg hun er et meget sikkert valg, så hvis hendes annonce frister så tænker jeg det bare er om at komme afsted 😉

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tak for alle de gode råd. Eva virker fantastisk :)

Det eneste spørgsmål jeg har er, om hendes ansigt ligner billederne, eller om det er blevet ændret? Og om hendes virkelige ansigt er lige så smukt som resten af kvinden? Mange tak!

Skrevet
Kuglemanden1279 skrev, for 28 minutter siden:

Tak for alle de gode råd. Eva virker fantastisk :)

Det eneste spørgsmål jeg har er, om hendes ansigt ligner billederne, eller om det er blevet ændret? Og om hendes virkelige ansigt er lige så smukt som resten af kvinden? Mange tak!

Du kan roligt tage afsted. Hun ser super godt ude. Ikke en finger at sætte på hende med mindre du fortrækker grim sur piger.

Eva er super sprød og fantastisk personlighed med helt naturligt bryster og fræk kvindlige former.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.