Hop til indhold

Naya, Odense C - https://annoncelight.dk/showad/453403

Featured Replies

Skrevet

Nattens sene timer kan føre en mand ud på de mest besynderlige og fornøjelige stier, og således gik det også for den gode Frankthetank, der med en fridag i sigte lod eventyret kalde.

Denne gang faldt hans interesse på en ung arabisk kvinde, hvilket straks vakte en vis begejstring, ikke mindst fordi hun beherskede det danske sprog. Dog må det siges, at vejen til mødet var lang og snørklet, thi korrespondancen strakte sig over flere timer, hvor svarene dryppede ind med en tålmodighedsprøvende langsommelighed. Men som så ofte før blev udholdenheden belønnet, og en aftale kom omsider i stand.

Ved hendes ankomst stod det klart, at virkeligheden ikke helt stemte overens med forestillingen. Frankthetank havde set for sig en mere spinkel skikkelse, men måtte erkende, at der var en smule mere fylde end forventet. Ikke noget voldsomt, men dog nok til at bemærkes. En kammerats advarsel om, at billeder og virkelighed ikke altid går hånd i hånd, viste sig således ikke helt ubegrundet.

Men ja, dette blev hurtigt en biting, for hun viste sig at være et aldeles elskværdigt og behageligt menneske, ja nærmest af den slags, man straks føler sig tilpas i selskab med. Det økonomiske blev bragt i orden, og uden større ceremonier gik man videre til sagens mere sanselige aspekter.

Her indtraf en sand åbenbaring et bj. Den indledende blowjob indsats var intet mindre end forbløffende og efterlod virkelig et postivt indtryk, som Frankthetank med stor sandsynlighed vil bære med sig længe. Sjældent har han oplevet noget tilsvarende, og det blev leveret med en sådan kunnen, at det næsten må betegnes som en kunstform.

Herefter fortsatte udfoldelserne i både sofa og seng, hvor vi skiftedes til at føre an i en række klassiske positioner, afbrudt af gentagne blowjob´s af samme imponerende kunnen som tidligere. Efter omtrent 40 minutters fornøjelig aktivitet nåede Frankthetank sit første klimaks, hvorefter man tog en kort pause og trak frisk luft på terrassen, som var man et dannet par på aftentur.

Men eventyret var endnu ikke forbi. Snart var vi i gang igen, og med fornyet energi blev der leveret endnu en omgang, hvor hun igen demonstrerede sine bemærkelsesværdige evner. Aftenen rundede af på passende vis med endnu et intens blowjob afslutning, som satte et værdigt punktum for nattens strabadser.

Alt i alt en oplevelse, der står stærkt i erindringen, båret af både hendes venlige væsen og hendes ganske særlige talenter. Frankthetank har siden forsøgt at gentage succesen, dog med visse ændringer i vilkårene, som har dæmpet hans iver en smule. (tilbyder ikke bj uden mere ) Ikke desto mindre synes det sandsynligt, at frankthetank en dag igen vil lade sig lokke, thi sådanne oplevelser lader sig ikke uden videre glemme.

https://annoncelight.dk/showad/453403

Skrevet

@Frank78 Man må sandelig sige, at Frankthetank er en ganske travl mand. Lad det være uvist, hvor mange anmeldelser der idag er gledet forbi øjnene med denne underholdende opskrift at anskue det hele på. Imponerende at der ind mellem eventuelle andre gøremål kan findes tid og penge til disse utallige glædesbesøg. Tommelfingeren peger tydeligt opad hvad angår både kvalitet og underholdningsværdi, så det ville vel være lidt skuffende, hvis skrifterne pludselig skulle gå hen og ophøre.

Redigeret af MrExtra

Skrevet
  • Author

Travl mand er han, og glædespigerne kender ham alt for godt.

Men så kom der grus i maskineriet, da frankthetank blev sat i karantæne fra den 29. marts til den 29. april. Ikke for nogen stor skandale, men for en sproglig snubletråd: en glemt by i en anmeldelse, og vupti, så faldt hammeren tungere end forventet. Derfor kom anmeldelserne væltende på en til to dage. Jeg havde ganske enkelt ikke haft mulighed for at sende dem ud før jeg var tilbage i manegen.

Redigeret af Frank78

Skrevet

Hvordan ville du beskrive udseendet? For kan ikke se billeder af ansigtet... Er hun ægte arabisk eller en anden nationalitet? Er hun ung eller +10 år end det der står? Må ærligt indrømme hun har fristet mig en del, men lidt bange for hvad jeg kommer til at møde. Passer højden? Tilbyder hun facefuck?

Skrevet
  • Author
monst skrev, 1 time siden:

Hvordan ville du beskrive udseendet? For kan ikke se billeder af ansigtet... Er hun ægte arabisk eller en anden nationalitet? Er hun ung eller +10 år end det der står? Må ærligt indrømme hun har fristet mig en del, men lidt bange for hvad jeg kommer til at møde. Passer højden? Tilbyder hun facefuck?

Jeg tvivler på, at hun tilbyder Facefuck, når selv de mere almindelige fornøjelser synes at være omgærdet af visse forbehold (bj med kondom nu...). Hun lader til at befinde sig i den modne ungdom, et sted mellem femogtyve og de sene tyvere, men hendes ophav må forblive mig ubekendt.

Hun fremstår med et arabisk look, hvilket giver hende et vist særpræg, om end jeg ikke vil tillægge det større vægt end nødvendigt. Hvorvidt det i højere grad er hendes påklædning end hendes person, der gør indtryk, skal jeg lade være usagt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.