Hop til indhold

Nina, Poland, Odense C - https://annoncelight.dk/showad/310984

Featured Replies

Skrevet

Den gode Frankthetank begav sig, drevet af nysgerrighedens lunefulde ånd, til Odense C, hvor han skulle gøre bekendtskab med Nina fra Polen. Skønt han på forhånd havde studeret anmeldelserne, som med løftet pegefinger advarede om, at billederne måske var af ældre dato, og vægten tilsvarende lettere, valgte han dog at trodse skæbnen. Thi hvad er livet uden en smule vovemod?

Mødet resulterede i et kvarters… (FF) lad os kalde det en mundtlig affære. Og ja, det var da en vis fornøjelse at bevæge sig frem og tilbage i hendes mund, men ligefrem at udbryde et rungende hurra, nej, der nåede vi ikke helt op. Dog skal det siges, at finalen faldt på behørig vis, da frankthetank måtte afslutte i munden, og det trækker trods alt op i det samlede regnskab.

Prisen for de 15 minutter var ganske rimelig, og måske netop derfor hænger det hele også sammen med, hvad andre har bemærket: at kiloene har sneget sig en smule på siden billedernes storhedstid. Ansigtet var stadig nydeligt, det skal hun have, men kroppen bar præg af lidt ekstra på sidebenene, hvilket dog næppe kan kaldes et chok, af den stund Frankthetank var blevet advaret.

Desværre var det ikke blot fysikken, der trak ned. Nina fremstod en kende mut og ikke videre snakkesalig, og den varme velkomst, man måske kunne have håbet på, udeblev. Bevares, hun gentog dog venligt “no stress” flere gange og forhastede ikke begivenhederne, men hendes attitude manglede den charme og imødekommenhed, som gør, at man føler sig rigtig velkommen.

Alt i alt en oplevelse, der hverken var en katastrofe eller en stor triumf, men snarere en middelmådig affære med et strejf af humor i bagklogskabens klare lys. Og for Frankthetank? Tja… næppe et sted, han haster tilbage til.

https://annoncelight.dk/showad/310984

Skrevet

Du må have fanget hende på en dårlig dag.
Nina har et ganske godt blæs / facefuck. Det er en tretrinsraket, som er beskrevet andre steder.
Først ligger hun mellem dine ben, så står du op og til sidst lægger hun sig på sengen og du kan pumpe hende i munden. MUMS

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 11 timer siden:

Nina har et ganske godt blæs / facefuck. Det er en tretrinsraket, som er beskrevet andre steder.
Først ligger hun mellem dine ben, så står du op og til sidst lægger hun sig på sengen og du kan pumpe hende i munden. MUMS

Det er efterhånden svært helt at komme uden om, at der tegner sig et ret tydeligt mønster i de øvrige anmeldelser også, hvor det flere gange nævnes, at billederne nok ligger et stykke fra den nuværende virkelighed. Det er ikke enkeltstående brok, men en gennemgående observation, som går igen flere steder. så helt dårlig dag, der har jeg nok ikke fanget hende.

I det lys fremstår min egen oplevelse ikke som noget afvigende eller særligt hårdt dømt, men snarere som endnu en bekræftelse af det samme billede, der allerede er beskrevet før...

Det skal dog ikke skygge for, at det franske faktisk leveres ok og er et klart plus, som jeg også selv anerkender uden tøven i min anmeldelse.

Resten af oplevelsen bar dog præg af, at energien virkede lav, hvilket hun selv indirekte understøttede ved at nævne, at jeg var sidste kunde. Den slags sætter nu engang sit præg, uanset forklaringen.

Så hvis man skal samle det op, lander det ret enkelt: der er ros dér, hvor det fungerer, men helheden ligger i forlængelse af det, flere andre allerede har peget på, så tror nu mere på du har ramt hende på en god dag -)

Skrevet
Havkatten skrev, for 20 timer siden:

Så må jeg desværre også have fanget hende på en relativt dårlig dag, og det samme gælder måske alle de andre. Måske har du bare fanget hende på en god dag 🙂

Skrevet

Hun er anmeldt i flere tråd.
Der er andre, jeg tror det var langesen, der også snakker om blæs / facefuck som, en tretrinsraket, lige som det jeg oplevede

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.