Hop til indhold

Jesik i Århus

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Vi er nok 4 år tilbage, så husker ikke detaljer. Men hun inviterede ikke til at blive slikket. Om jeg havde fået lov hvis jeg havde spurgt, det ved jeg ikke. Husker at jeg gerne måtte røre. Pillede hende ikke i skridtet. Tror måske hun lagde sig i vinkler, så det ikke var muligt. Hukommelsen svigter lidt. Husker dog at hun havde en super fin krop.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg endte med at besøge hende. Fin lejlighed i Århus N. Nemt ind og ud. Billeder og video hvor hun har mørkt hår, er nutidige. Hun har super fine bryster og stadig fin krop. Massagen var dejlig, og blow og håndtrold var faktisk helt ok. Jeg kunne godt igen. Hun er sød.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har også besøgt hende. Hun er skidesød og jeg synes også hendes krop er lækker😍 Massage og blow var jeg dog ikke imponeret over. Men fuck, hvor var det et lækket håndjob! Ikke kun ryk frem og tilbage. Hun klemte min pik med fingre, og legede med forhuden og penishovedet. Resultatet var en ekstra kraftig udløsning. Jeg besøger hende gerne igen, men kun i 30 min., så fokus er på håndjobbet. Det kan hun til perfektion efter min smag.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.