Hop til indhold

Gisel TS - Vejle

Featured Replies

Skrevet

Så må det være min tur til at komme med en anmeldelse. Jeg har i en del år flittigt brugt Eroguide til at finde de bedste oplevelser. Desværre er det ikke en positiv anmeldelse.

Jeg haft to horrible oplevelser på samme dag.

Først besøgte jeg Evelyn som uden tvivl var den værste oplevelse jeg har haft hos en købe pige nogensinde. Men jeg laver en seperat anmeldelse af hende. Efter denne forfærdelige oplevelse ville jeg finde en anden pige at hygge mig med. Derfor får jeg lavet en aftale med Gisel TS som også kalder sig Emilytrans00

https://annoncelight.dk/showad/347212

For det første. Det er på ingen måde den pige der er på billederne. Men det er lidt svært at se når man bliver ledt ind i et bælravende mørkt lokale og for øjnene har fået tid til at vænne sig til mørket er man allerede blevet opkrævet for besøget.

Hun er som sådan flink nok. Men noget mere maskulin end det der er afbilledet, absolut ingen bryster.

Hun kysser meget entusiastisk og BJ var der heller ikke noget galt med. Så vil hun til at bolle mig, men hun er ret stor og der bliver ikke taget højde for det. Den bliver bare pløjet ind i røven. Jeg måtte flere gange sige at hun skulle slappe af, men dette blev blot ignoreret.

Da hun så endelig fik gelinded den ind og begynder at gøre det godt. Så holder hun max i tre minutter får den går af på hende.

Hvis jeg selv skulle gøres færdig måtte jeg gøre det i hånden.

En anden pointet er betalingen. Hun siger hun tager kort. Men hun tager en opskruet pris da hun tager betaling med euro.

30 min koster 1000,- men hun tager 150 euro hvilket er 1132,- / 1 time koster 2000,- som hun tager 300 euro for hvilket er 2264. Så det er sku noget af et gebyr for kort betaling .

Jeg kommer absolut ikke igen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.