Hop til indhold

Alice Milf - erfaringer? København.

Featured Replies

Skrevet

Læs tråden. Trådstarter skrev at det præcis IKKE var hende, han ønskede information om!

GlJens71 skrev, for 10 timer siden:

Hot Alice er også anmeldt fornyligt

Skrevet

Hey... Jeg har haft fornøjelsen af at være forbi Alice i en lejlighed lige ved Valby Station. Det var ret godt GFE. Vellignende billeder. Sød og imødekommende. Kan stærkt anbefales hvis man er til MILFs

Skrevet
PThomsen skrev, for 11 timer siden:

Vellignende billeder.

På det ene af hendes billeder ser det ud som om hendes bryster er lidt skæve, som brystervorterne peger i lidt forskellige retninger. Er det kun på billedet eller ser de også sådan ud i virkeligheden?

Skrevet

Alice' billeder viser hende ret nøjagtigt, som hun er. Jeg var forbi til en 30 minutters basic pakke, hvor jeg smed fransk uden til 200 oveni, så det kostede mig 1000 kroner. Jeg fortrød dog, at jeg ikke gik linen ud og havde købt 60 minutters VIP. Hun er virkelig dygtig til at sutte pik, og så sætter hun bare pris på at blive bollet godt igennem.

Hun er virkelig køn og tilsvarende sød. Klar anbefaling af Alice.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.