Hop til indhold

Portens spray

Featured Replies

Skrevet

De skriver fuld tilfreshed eller pengne tilbage. Det lyder jo meget charmerende pst pst og så er du stenhård på 30 sekunder.
Jeg tror ikke rigtigt på det, det ville være fint, hvis det virker.
Jeg tager tadalafil. Det virker nogenlunde. 20mg 30 min før jeg tager afsted til en aftale.
Din læge kan give dig recept på tadalafil. Det koster ca. 10kr per tablet

Skrevet

Hej 😊
Når jeg ser websites der reklamerer med noget jeg synes der er for godt til at være sandt, så scroller jeg helt ned i bunden for at se om der står et firmanavn + adresse + email + telf.
Er der som her - INTET - ja så synes jeg der er risiko for at det stinker langt væk af humbug = svindel - penge op af din lomme - måske også aflure bankdata eller kortdata m.m.
Firmaet hverdagskomfort. dk eksisterer IKKE = s-v-i-n-d-e-l
Og hele siden er præget af "stresse - stresse - stresse - ja - "bestil nu" "bestil nu" "bestil nu" "bestil nu"
Konklusion : så ret da ryggen mænd og gå til lægen og få en recept på noget portens medicin (Apotekerne har såååååå meget af det, at de sælger af det)😇

Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Fatter heller ikke folk køber noget på sådanne sider som lyser langt væk af fup og svindel.

Falske referencer og anmeldelser på hjemmesiden, produkter som ikke kan købes andre steder osv osv

Desuden 100% 1-stjernede anmeldelser her, ikke en eneste tilfreds kunde: https://dk.trustpilot.com/review/hverdagskomfort.dk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.