Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Besøgte Kandy i går, fik massage og en håndtrold på samlet tid 30 min. Smuk ung kvinde - med de dejligste bryster, som jeg lige blev nød til at bede hende eksponere.

Massagen var ok - men ikke prangende. Til gengæld fin snak og hygge, masser af grin.

Hun ligner sine billeder, og jeg skal besøge hende igen, til en gang massage og FP. Jeg har allerede billeder i mit hoved af hende i en cow girl - med hendes store bryster.

Priser er standard Thai priser

Max

Skrevet
  • Author
Max Bjævermose skrev, for 1 time siden:

Hej

Besøgte Kandy i går, fik massage og en håndtrold på samlet tid 30 min. Smuk ung kvinde - med de dejligste bryster, som jeg lige blev nød til at bede hende eksponere.

Vil du vurdere alderen på 25 passer og var hun slank som sine billeder?

Skrevet
JohnDoesen skrev, for 2 timer siden:

var hun slank som sine billeder?

Det skriver manden ihvertfald......

Max Bjævermose skrev, for 3 timer siden:

Hun ligner sine billeder

Skrevet

Jeg var forbi i dag opfordret af de gode omtaler af hendes bryster. Lad mig starte med at sige, at de da er fine, men desværre ikke ægte. Desuden måtte jeg konstatere, at den FP jeg havde givet 1000 for, ikke inkluderede sex, da hun havde det røde. Det er bare ikke i orden, at man ikke får det at vide ved bestillingen. af den grund tror jeg ikke jeg kommer igen, før den nydelige unge pige der ordner det praktiske går videre.......

Skrevet

@Gammel rotte ehmn. FP uden sex? Det virker da helst sort. Hvad mener du med den unge pige, der ordner det praktiske skal gå videre?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 11 timer siden:

Det er bare ikke i orden,

Hvilket du naturligvis gjorde pigen opmærksom på, ik??

og Hvad sagde hun så til det?

Skrevet
Mr_T skrev, den 28.4.2026 at 10:42:

@Gammel rotte ehmn. FP uden sex? Det virker da helst sort. Hvad mener du med den unge pige, der ordner det praktiske skal gå videre?

Den unge pige er åbenbart ikke så ung igen, da hun står som 31 årig på EG. Men hun indikerede at hun ikke lavede noget da jeg spurgte til hendes navn - Kimmy

Skrevet

Nogen der ved om det er Kandy på det sort/hvid billede der er på deres side liggende i sorte sexede strømper ?

Godt nok et lækkert billede, som godt kunne trække mig op ad sofaen 😅

Tilbyder hun CIM ?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 17 timer siden:

Den unge pige er åbenbart ikke så ung igen, da hun står som 31 årig på EG. Men hun indikerede at hun ikke lavede noget da jeg spurgte til hendes navn - Kimmy

Hun er over 40. Måske 42-44

Skrevet
  • Author
Klipklap skrev, for 2 timer siden:

Hun er over 40. Måske 42-44

Hvem er det vi taler om her?

Kandy, eller Kimmy ??

Skrevet

Prøver lige igen. 😉

Nogen der ved om pigen på sort/hvid billedet i sexede Sorte strømper på deres side er Kandy ? Eller en anden pige på stedet ?

Eller er det bare et modelfoto ? Nogen der har mødt hende ?

Kandy ser ikke meget ældre ud end 30-35 år bedømt ud fra billederne

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.