Hop til indhold

Nogle der har besøgt "Fræk DANSK tøs er klar til at få “Sømmet” i bund"?

Featured Replies

Skrevet

Har kigget lidt på hende her men kan ikke se nogle anmeldelser. Dog synes jeg at det sidste billede ser bekendt ud, men kan simpelthen ikke finde det ved Google Reverse image eller noget. Nogen der har været der, som kan bekræfte at alt er som det skal være?

https://annoncelight.dk/showad/420875

Skrevet

Hun er en hel normal gift kvinde, og det er lyst til den slags setups der driver dem

Skrevet
  • Author
Sexo1 skrev, for 15 timer siden:

Hun er en hel normal gift kvinde, og det er lyst til den slags setups der driver dem

Fornemt, mange tak. Tror jeg giver det et skud når jeg lige kommer forbi Fyn så :)

Skrevet
Sexo1 skrev, den 26.4.2026 at 19:59:

Kan du evt uddybe ift estimeret alder og udseende.

Passer billederne med virkeligheden?

Skrevet

Nu er det med alder kun et gæt, men som jeg husker det nok midt 30erne og ja billederne ligner fint

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.