Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n18227/6322/sexy-petite-amira

Altså, jeg har læst lidt blandede anmeldelser af Amira, så det var lidt med blandede tanker jeg tog afsted.

Men jeg må bare sige at de dårlige anmeldelser må være fra virkelig sarte mennesker!

Jeg har netop haft en fantastisk halv time sammen med Amira. Hun er SÅ sød, venlig og imødekommende - og ikke mindst flot og sexet. Iblandt de bedste oplevelser overhovedet.

Jeg har før besøgt hendes veninde Lorena, som også er en fræk sag! Grundet til jeg lige nævner hende i denne anmeldelse er, at jeg helt sikkert skal møde dem begge, sammen, en gang! Dét er hermed øverst på min Bucket-list, for dét kan KUN være godt!

Hvis du har overvejet at møde Amira, og måske er faldet fra grundet dårlige anmeldelser, så glem dem og kom afsted.

Hvis du behandler hende pænt - og det håber jeg du gør - så er det gengældt og du får en fantastisk oplevelse!

Pigen 8/10

Stedet 9/10

Akten 9/10

Tak Amira.

Redigeret af MadamSkrald
Tilføjet karakterer

Skrevet

Dejligt at du skriver denne anmledelse, netop det mange ikke så gode andmeldelser har hold mig der fra.

Det tager jeg nu op til genovervejelse.

Det er jo altid det med kemi og at behandle pigerne pænt, det gør jo ofte et stort udsving i "resultatet" sammen med dagsform humør og så videre.

Min egen erfaring er, er man selv venlig imødekommende, åben og talende, så er det for det meste også det man får igen.

Tak for andmeldelsen.

Skrevet

Tak begge 2. Synes at Amira er kamp lækker, men har også holdt mig væk pga de blandede anmeldelser. Håber du giver et skud med at komme forbi hende @HyggeKrig Og vil fortælle om det 🤭

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.