Hop til indhold

Featured Replies

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har skrevet til denne person adskillige gange, og jeg kan jo se på min iPhone, at personen modtager mine beskeder.

De første beskeder fortalte jeg. at jeg syntes hun så godt ud (alt sammen på engelsk) og spurgte ind til priser og ydelser. Jeg var meget høflig i mit sprogbrug, hvilket jeg altid har været, men jeg fik intet svar. Jeg skrev en ny besked, hvor jeg fortalte, at jeg meget gerne ville besøge hende samme dag, foreslog klokkeslet, eller om jeg kunne komme dagen efter. Stadig intet svar. Og det selvom personen stadig modtog mine beskeder.

Nu har jeg prøvet at skrive i alt ca. 10 gange, og hver gane med samme resultat. Jeg får intet svar. Og det til trods for, at jeg kan se beskeden bliver leveret.

Det er denne annonce jeg skriver om: https://annoncelight.dk/showad/448506

Andre der har samme lorte oplevelser med denne annonce? Det er under al kritik, at vedkommende ikke svarer, for på den måde så sender vedkommende et signal om at være "fucking ligeglad"

Skrevet

Jeg prøver som regel at skrive første og anden gang og så rykker jeg videre

Nogle gange vender de tilbage efter lang tid. Andre gange gør de ikke. Men uanset hvad grunden er, gider jeg ikke spilde min tid på at blive ved med at skrive forgæves.

Og tror et eller andet sted at efter 4-5-6 beskeder bliver beskederne i sig selv et rødt flag og grund til at man ikke får svar 🫣

Skrevet

Hvis vedkommende ikke svarer efter et par henvendelser, dropper jeg det omgående .

Altså hvis GP’en ikke gider svare , er servicen højst sandsynligt ikke besværet værd

Skrevet

ja har også haft dårlige oplevelser med denne har prøvet at bestille tid et par gange, tilsyneladende søger de nummeret på den der 180 nummer side men har lidt misforstået hvordan den fungere de sagde at mit nummer var oprettet samme dag som jeg prøvede at bestille hvilket ikke er rigtig da jeg har haft nummeret i 20år, den type info er ikke let tilgængelig på nettet tror ikke engang mit telefonselskab kan fortælle mig det, da det det har skiftet navn et par gang siden jeg oprettede det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.