Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Jeg har været forbi stedet her et par gange den seneste tid første gang havde jeg bare booket en times massage skulle lige se en an og fik en håndtrold med en nøgen Bella næste gang booket jeg en time fuld pakke det samme gjorde sig også gældende den næste gang

Hvis du er til en pige der er lidt Petit i størrelsen og med små bryster kan jeg anbefale at lægge vejen forbi Stedet er rimelig diskret i baggården den første gang bankede jeg på fra gaden og blev sendt ud på en længere og vandretur rundt om supermarkedet for at finde ind i opgangen

Jeg bad om at gå i bad først og bliver vist ind i badeværelset hvor der er en brusekabine som bliver brugt til at teste klaustrofobi

Jeg rodermed 100 kg og 2 meter høj Det var lidt en kamp mod naturlove. . Bare det at skulle samle sæbe op fra Gulvet i hjørnet krævede akrobatik af olympiske dimensioner

At finde den rette temperatur på bruseren er stort set umuligt den reagerer som vinden blæser og reaktionstiden er som ventetiden på en knæoperation

På min fuld pakke tur er hun meget sød og venlig men giver umiddelbart ikke b job uden kondom

Jeg forsøgte at slikke hende lidt længere nede end selve koteletten men hun har en mekanisk lås i hoften der siger hertil og ikke længere en lås der sikkert kunne holde bovporten på det Storebælts færge

Hun virker en smule tilbageholden selv efter tre besøg af 100% sikker på at jeg har set hende mødt hende før for mange mange år siden tænker jeg Hun er typisk nok oppe i midt trediverne slutningen af 30'erne tynd

Jeg kommer der mest for hendes smilende væsen og meget små naturlige bryster

Lance

Skrevet

Tak for en god og sjov anmeldelse

Havde egentlig tænkt mig at besøge hende men når hendes mundtlige er med springer jeg over

Skrevet

Tak for en hyggelig anmeldelse af Bella.

Hun er mega sød og opmærksom på, at gøre glad, og finde smilet frem hos sine besøgende. Smiler selv nu, bare ved tanken.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.