Hop til indhold

Nazira Amager spildt af penge og tid

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/449086

Jeg gør det kort :

jeg var forbi hende sidste uge og fik lavet aftalt med hende men hun overholdes ikke hvad vi aftalt og er en af typer som vil bare gøre hurtig af og hun check mobil hele tiden samt også hendes formentligt tyrker klamt kæreste ( jeg fandt først ud af efter da jeg på vej ud ) jeg var ikke tilfreds med besøge hos hende. Så han hører nok det og skub mig da jeg gik forbi. Så jeg sagde hvad er der så problem så han viste dårlig attitude osv Nazira stod bare og ser . Han er nok der imellem men ikke altid . Jeg har hørt fra en anden pige som arbejde sammen sted og hun fortalt mig at han hænger der nær hele tiden osv.

så kort sagt det er spildt af penge og tid hvis man besøge hende :(

Skrevet

@Jesper77

Hvor længe?

Pris?

Hvad havde du bestilt?

Der skal altid 2 til, at få dansen til, at mislykkes.

Hvad gjorde du selv for, at gøre hende så glad, at hun kunne performe efter dine aftalte ønsker?

Skrevet
enjoyvinter skrev, den 1.5.2026 at 17:44:

Direkte adspurgt starter hun med at hævde hun er fra Ungarn, hvilket hverken passer med hendes videoer eller WhatsApp beskedter, hvor der tales/svares på tyrkisk.
Så tænker @Jesper77 har en del at have sin kritik i her.

Jeg ved hun 100% er fra Ungarn og taler sproget. Derfor kan det godt være, at hun også kan Tyrkisk. Siger heller ikke hun skal have en undskyldning for hendes service - men hun har altså ret, når hun siger hun er fra Ungarn.

• 2 weeks later...
Skrevet
Probator skrev, den 29.4.2026 at 23:41:

@Jesper77

Hvor længe?

Pris?

Hvad havde du bestilt?

Der skal altid 2 til, at få dansen til, at mislykkes.

Hvad gjorde du selv for, at gøre hende så glad, at hun kunne performe efter dine aftalte ønsker?

Hvad læste du ikke i hans opslag ?
Det er vist helt og aldeles ganske tydeligt at det er pigen og hendes kæreste der er problemet !

• 2 weeks later...
Skrevet

Are all you saying this girl Nazira is a scammer? Has she ripped you off or not given what you paid for? I would like to know before booking an appointment.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.