Hop til indhold

Thai Uhe. Billund

Featured Replies

Skrevet

Kom fra lufthavnen den anden dag. Havde egentlig opgivet at finde et sted på vejen hjem. Da der ikke lige var nogen i Billund der var tilgængelig. Og havde ikke tid til stor omvej.. men tænkte så lige jeg ville prøve https://annoncelight.dk/showad/445271 en lidt ældre thai kvinde end jeg ellers vil foretrække. Men super service mindet. Rimelig massage. Fik ikke så meget pga. Tiden. Tror ikke hun er så vild med at sutte. Men da vi skulle i gang med sex spurgte hun om jeg ville ha gummi. Det ville jeg. Men hvis nogen vil uden. Er det ikke et problem her..

Skrevet
P20 skrev, den 25.4.2026 at 10:04:

Kom fra lufthavnen den anden dag. Havde egentlig opgivet at finde et sted på vejen hjem. Da der ikke lige var nogen i Billund der var tilgængelig. Og havde ikke tid til stor omvej.. men tænkte så lige jeg ville prøve https://annoncelight.dk/showad/445271 en lidt ældre thai kvinde end jeg ellers vil foretrække. Men super service mindet. Rimelig massage. Fik ikke så meget pga. Tiden. Tror ikke hun er så vild med at sutte. Men da vi skulle i gang med sex spurgte hun om jeg ville ha gummi. Det ville jeg. Men hvis nogen vil uden. Er det ikke et problem her..

Når du siger lidt ældre hvad fornemmer du. Ser ingen priser ofte ser man god pris for alm massage men et pænt tillæg for ekstra. ?

Skrevet
  • Author

Omkring de 50 vil jeg tro + - prisen var som andre steder... Alt incl. Altså også uden gummi,hvis jeg havde villet det

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.