Hop til indhold

Dejlig privat PSE date med Pink Peach

Featured Replies

Skrevet

Pink Peach er ikke ukendt her på sitet, men jeg vil også gerne dele min oplevelse med hende:

https://annoncelight.dk/showad/449561

Vi havde aftalt at mødes i privat lejlighed, ikke solarie, hvor man kan få længere tid med hende. Der var aftalt PSE med throath fuck, hård anal, cum in face etc., som er med i hendes hård PSE pakke.

Vi mødtes uden for lejligheden, hvor hun smilte sødt til mig med et blink i øjet og gav mig et lille knus inden vi gik ind. Jeg er vild med hendes - imo - smukke ansigt med de dejligste blå øjne, det er en virkelig rar start på en lille date.

Vi startede roligt op, med lidt søde kys (uden tunge - uden åben mund), mens jeg gramsede på hendes store bukser, hun er jo absout ikke den dominerende type - som hun skriver - men ser lidt spørgende på mig, og så er det jo bare at bede hende om at gå på knæ og tage banditten i munden, som allerede er i godt humør efter den søde velkomst.

Hun er jo altså ikke typen - i hvert fald i forhold til mig - typen der overfalder én med tungekys og flår tøjet af én - som nogle GFE piger gør. Men det fungerer rigtigt fint for mig at lede slagets gang - og det virker også som om, at hun er helt fin med det også.

Efter at have klædt den unge dame af, så var det op i sengen, og smage på varerne og udforske de søde kærlighedshuller, og begynde at knalde nogenlunde stille og roligt.

Hun tager godt imod, og derfor var det også naturligt at gå vide med fx throath fuck, hvor hun ligger på ryggen og man støder stille og roligt helt i bund til roden. Jeg er udstyret med en pik, der nok er en del længere end gennemsnittet, men hun tager den helt og totalt i bund uden begrænsninger, og hun kan tage den i virkelig lang tid. Hun er også virkelig god til at afbryde (hvis man ikke er helt uimodtagelig for kropssprog) på en rolig måde, når hun lige skal have lidt ilt. Det kan ikke gøres bedre, det er min påstand (i må gerne udfordre mig - med GPer der kan træffes i landet - så tester jeg gerne).

Hun tager også fantastisk imod i fissen og i røven (formuleringerne her er måske lidt rå, men hun er pænt god til dirty talk også, så derfor...), og der kan virkeligt stødes igennem.

Når hun får det hårdt analt og bliver ansigtskneppet hårdt, har hun en vibrator, som hun bruger til at holde hendes liderlighed oppe. Det fungerede fint for mig, det er faktisk lidt ekstra ophidsende at hun ligger og gejler sig selv op. I en gang virkelig hård anal kom hun (ja, det kan jeg jo ikke vide med sikkerhed, men har mødt en del GP'ere der vildt dårlige til at fake orgasmer), hun virker ikke som én der gider fake, og jeg bad hende ikke om at komme, der var ligesom en 'du pleaser mig' aftale.

Hun virker iøvrigt rigtig naturlig, autentisk og tilstede, og giver god feedback, og siger hurtigt og pænt fra, hvis man gør noget hun ikke kan lide, hvilket er fedt for mig, for at være tryg, når vi nu er ovre i den lidt hårdere boldgade. I kampens hede blev det også lidt klask til hende med flad hånd, det tager hun også fint imod. Det er dog - synes jeg - også klart, at hun ikke er til rigtigt hårde slag (eller også kan jeg ikke finde ud af det).

Det sluttede med en stor udløsning i hendes ansigt, som hun tog imod uden begrænsning, for hun efter ret kort tid tørrede ladningen af i vådservietter - men det blev også en til del mere, end jeg plejer det var en total tømning efter længere tids totale ophidselse.

Lang historie - den korte er, at jeg er kæmpe fan af Pink Peach. Kæmpe naturlige bryster, som jeg elskede at lege med.

Jeg kan dårligt vente, til jeg forhåbentlig skal se hende igen. Det var intens, svedig sex, der var ikke brug for at gå til træning bagefter, pulsen kom rigtigt høj op.

Pas på hende, og må hun holde i mange år i branchen. Kys til Peach.

Skrevet

Tak for din fine anmeldelse 😘 det er korrekt at jeg ikke er til hård smerte. Dog er jeg både til smæk og pisk, i den blide/mellem ende, med langsom opvarmning 😜

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
TallguyDK skrev, for 2 timer siden:

Hej, tak for en god anmeldelse. Var throath fuck med kondom?

Jeg tilbyder ikke throatfuck med kondom da “dutten” genere i halsen. Så det er altid uden kondom :)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.