Hop til indhold

Ida Eventyr tilbage i topform! Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Ida Eventyr har holdt flere måneders pause men kom tilbage for en uge siden. Jeg var en af de første heldige at besøge hende igen. Er blevet vild med hendes behandling de seneste år og har hende helt i toppen af min massage-topliste!

https://annoncelight.dk/showad/335651

Den service jeg som regel vælger er 1 times lingammassage på briks til 1.200 kr.

• Massagen: voldsomt dejlig lingammassage på briks (eller madras), med mulighed for at tilføje små kinks. En unik massage. Der er en balanceret spirituel stemning (ikke 'for meget') med stille musik, lav belysning og en lille startceremoni. Efterhånden som vi lært hinanden lidt at kende har hun fået helt frie hænder at gøre hvad hun ønsker... (det får jeg ikke, bogstaveligt)). Denne gang med hænderne bundet over hovedet, blindfold, nosserne bundet op, og "post orgasm torture", udover edging som altid er med... Sounds og pegging koster ekstra, det har jeg ikke prøvet, det nævnte er inkluderet.

• Stedet: diskret behandlerklinik et sted på Frederiksberg

• Kvinden: Ida Eventyr, dansk, smuk, naturlig og afslappet, måske omkring 40, helt uden nogle "sexy" manérer, men utroligt fræk på den underspillede måde. Hun skriver at hun "har en stor interesse inden for det tantriske" og tilbyder "tantrisk inspireret massage" fordi hun faktisk har en viden om tantra og spirituel praksis og ved hvad det indebærer.

Skrevet

Tak for anmeldelsen - kan du fortælle om det er nemt at parkere hvis man ankommer i bil. Oplever nemlig at det ikke altid er lige til på Frederiksberg.

Skrevet
  • Author
Alfa72 skrev, for 10 timer siden:

nemt at parkere

Ja jeg har aldrig haft problemer. Det er på en stor vej med mange p pladser og ikke langt fra en Netto med tilhørende parkering. 12-15 min gang fra en metrostation.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.