Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

At jeg er små fortørnet ville være en underdrivelse efter mit besøg hos Irys her i Smilets By.

At få kontakt og lavet en aftale gik meget fint. Jeg blev smidt af en petit smuk kvinde der var dejligt smilende og imødekommende. Det er så også her hvor ros stopper.

Jeg blev bedt om at hoppe op i sengen på ryggen, og hun puttede gummi på dyret som var lige så slap som Malacos slik stænger. Der var ingen forsøg på kontakt eller intimitet. Hvilket ikke er et selvfølge. Men man kunne godt ønske sig lidt mere engagement fra modparten uanset hvad.

Sex delen var okay, men lem blev ved med at blive slap undervejs. Om det skyldes manglende forspil eller kemi eller det faktum jeg havde drukket en øl inden da vides ikke. Så lader tvivlen komme til gode.

Alt i alt en negativ oplevelse men skal ikke være unødig hård ved hende. Men bliver også nød til at være ærlig i de her anmeldelser når jeg endelig laver dem.

Hav en dejlig weekend folkens!

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 40 minutter siden:

Du må have været uheldig, ramt hende på en forkert dag, hun får jo generelt god omtale.

Også derfor jeg er noget overrasket over min oplevelse. Havde godt læst nogle anmeldelser inden at jeg tog chancen.

Dårlige dage skal der være plads til :)

Skrevet

Jeg havde samme oplevelse med hende i Vejle, men det er efterhånden meget lang tid siden. Som jeg husker det var hun super uengageret og virkede direkte små-irriteret. Ærgerligt, for hun er ellers lækker nok, men jeg har også holdt mig fra hende siden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.