Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Jeg fik besøgt Lily.

Det var en god oplevelse. Hun ser relativ godt ud og en fin lille dame. Hun er petit, men med en lille bitte smule fedt på maven men ikke noget der gør noget overhovedet synes jeg. Dejlige bryster som man kunne sutte og lege med. Vi startede med lidt massage, herefter blow uden og så havde vi sex i forskellige stillinger. Hun er godt stram og dejlig at have sex med. Efter afslutning, snakkede vi lige lidt. Der var intet tidspres og det var meget rart at være der.

Det var en rigtig god oplevelse og jeg kunne sagtens finde på at komme igen.

Link til annoncen:

https://annoncelight.dk/showad/338562

Link til profil:

https://annoncelight.dk/profile/Lily222

Skrevet
Denstoreokse skrev, for 3 timer siden:

Vi startede med lidt massage, herefter blow uden og så havde vi sex i forskellige stillinger. Hun er godt stram og dejlig at have sex med.

Hvor lang tid fik du og hvad betalte du for det?

Skrevet

Er Lily en Smuk Pige, Hun virker virkelig imødekommende og Sød, tænker på at besøge hende næste uge, er det midt i Esbjerg? Eller

Skrevet
Shelly skrev, for 20 minutter siden:

er det midt i Esbjerg

Ja det er i Esbjerg C.

Tæt på Strandbyplads 😊

Skrevet
Shelly skrev, for 18 minutter siden:

Du haft Oplevelser med denne Smukke Dejlige Pige

Jeg fik btb med hj 40 min for 800 kr.

Det var en lidt blandet oplevelse flot sød pige og okay massage. Men kun max 5 min btb og hj var for hårdt efter min mening så det gjorde næsten mere ondt end at det var behageligt.

Overvejer et besøg mere 😊

Kom gerne med en anmeldelse hvis du kommer afsted?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.