Hop til indhold

Fræk og liderlig tøs holder Gangbang på Fyn d. 6/5

Featured Replies

Skrevet

Så trænger jeg simpelthen bare til en masse pik så derfor afholder jeg GB på fyn d. 6/5 og håber på en masse liderlige mænd

For at jeg får nok pik den dag har jeg valgt at holde GB fra kl 13 til 15 og igen fra kl 19 til 21

Jeg er en slank og veltrænet tøs på 30 år og jeg er absolut ikke sart men derimod med på den værste

Jeg tænder på
Hård mundknep
Et fast tag
2 pikke i fissen eller i min røv
Pik i alle 3 huller samtidig
En masse sperm i mig
Mine grænser er små så hold jer ikke tilbage

For at knalde mig uden kondom forventer jeg I er sygdomsfri ligesom mig og det selvfølgeligt også tilladt at i bruger kondom hvis i vil det

Det vil koste 1600 i kontanter for at deltage og jeg sørger for lidt drikkelse

Men please undersøg nu om du kan den dag inden du tilmelder dig

Tilmeld dig på mail. [email protected]IMG_2134.jpegIMG_5299.pngIMG_2132.jpegIMG_2131.jpeg

Skrevet

Det ved dem, der har fået mailen godt.

Ingen grund til at fortælle det til alle os andre.

Pr1nt skrev, for 12 timer siden:

Mail sendt ;)

Skrevet

Har ikke relevans for tråden. Tag det i PM.

Bgo skrev, for 2 timer siden:

Du ser dejlig ud smuk kvinde det er en skam jeg ikke kan i hverdagen

Skrevet
  • Author
Funnyevent24 skrev, den 24.4.2026 at 12:40:

Så trænger jeg simpelthen bare til en masse pik så derfor afholder jeg GB på fyn d. 6/5 og håber på en masse liderlige mænd

For at jeg får nok pik den dag har jeg valgt at holde GB fra kl 13 til 15 og igen fra kl 19 til 21

Jeg er en slank og veltrænet tøs på 30 år og jeg er absolut ikke sart men derimod med på den værste

Jeg tænder på
Hård mundknep
Et fast tag
2 pikke i fissen eller i min røv
Pik i alle 3 huller samtidig
En masse sperm i mig
Mine grænser er små så hold jer ikke tilbage

For at knalde mig uden kondom forventer jeg I er sygdomsfri ligesom mig og det selvfølgeligt også tilladt at i bruger kondom hvis i vil det

Det vil koste 1600 i kontanter for at deltage og jeg sørger for lidt drikkelse

Men please undersøg nu om du kan den dag inden du tilmelder dig

Tilmeld dig på mail. [email protected]IMG_2134.jpegIMG_5299.pngIMG_2132.jpegIMG_2131.jpeg

Vil gerne takke alle de friske fyre der er mødt op og overholdt deres aftaler i dag

Dem der ikk er dukket op 🤔 tja der så ikk mulighed en anden gang 😂

Er der andre der laver GB deler vi gerne no go mails ved henvendelse på mail så vi ikke bruger tid på dem

God sommer alle sammen ❤️

Skrevet

Funnyevent24 skrev, for 13 timer siden:

Er der andre der laver GB deler vi gerne no go mails ved henvendelse på mail så vi ikke bruger tid på dem

Godt initiativ, men det er desværre meget nemt at oprette en ny mail og gentage den adfærd.

Må jeg foreslå en positiv liste, altså udveksling af mail på mænd som rent faktisk dukker op?

Dem af os som dukker op, tænker jeg ville være glade for at være på denne positiv liste og dermed blive betragtet som seriøs. Og vi har også en interesse i at holde liv i vores gode mail”navn”. Så der vil være stor sandsynlighed for at vi opfører os ordentligt, både i forhold til tilmelding og evt afbud (som jo kan ske for alle).

Skrevet

Det er en rigtig god ide Hr. Lille Niels.

Der er desværre alt alt for mange af os, som tager lige lovlig let på vores aftaler og så fortjener man en tur "ude i kulden".

Jeg hører naturligvis også gerne en anmeldelse af seancen .... ?

Skrevet

Ja temmelig sikkert.

Men sådan er der jo så meget ....

Det er også en overtrædelse af Aftaleloven, når man bliver væk fra en aftale og det skider man så bare på !

Hvis hun spørger de seriøse og interesserede, førend hun skriver dem på positiv listen, ja så går den .......

Skrevet
Havkatten skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ret sikker på, at den slags overtræder GRDP

Undskyld jeg blander mig. Jeg er af den opfattelse af GRDR gælder for firmaer, erhverv, foreninger, den offentlige sektor m.v, men ikke for privatperson.

Og.. sidst jeg tjekkede det, blev købesex ikke betragtet som et erhverv, så reelt må en GP gerne gemme oplysninger om hendes gæster, ligesom du må gøre det samme.

Skrevet
Havkatten skrev, for 3 timer siden:

Jeg er ret sikker på, at den slags overtræder GRDP

Det er noget sludder.

GDPR, her må en virksomhed/organisation gerne opbevare oplysninger om kunder etc, og hvis jeg giver samtykke må oplysninger også deles.

Der er mange faldgruber i denne forordning, og der er næppe nogen i denne branche som kan overskue at efterleve dem.

Personligt giver jeg gerne samtykke til at min, til formålet oprettet, mail deles blandt gb arrangører og gp’ere, hvis det betyder at jeg bliver betragtet som seriøs.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Skrevet

Vil sige at det var da en fantastisk kvinde der mødte mig da jeg deltog i dette GB.

Hun var utrættelig og uanset hvad vi kom med af pik og i hvilket hul og hvor mange der ville - fantastisk.

Billederne var tydeligt af hende og skøn oplevelse alt i alt

Ole

Skrevet

.... og du fik slikket ren, mere end een gang antager jeg ,-) ........ ?

Tak for du deler oplevelsen !

Helge N

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.