Hop til indhold

Tendens til "uden" hos thai i Jylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg kom en del omkring i Jylland sidste år og oplevede ikke mindre end 4 tilfælde, hvor jeg hos thai-piger blev tilbudt sex uden kondom. I 2 af tilfældene fik jeg endda ingen advarsel og pigen hoppede på pikken, som den var skabt. De andre gange blev jeg dog spurgt.

Og det var ikke de traditionelle steder, der reklamerer med "uden" eller kun thai-milfer. Også helt unge piger.

Jeg er over 60 og ikke specielt attraktiv t.o.

Er der andre, der har oplevet det samme ??

D

Skrevet

Vildt nok 😳 Det er jo på den ene side langt sjovere uden (tænker jeg), men vel også lidt af et sats for begge parter, hvis ikke man kender hinanden godt? Jeg har aldrig oplevet at blive tilbudt uden - og jeg er 52 og ret attraktiv 😆 Sorry @deerhunter men den lagde du selv op til. Måske de jyske Thai piger bare er det friskere end på den østlige side af Storebælt??

Skrevet
  • Author
AGB skrev, for 44 minutter siden:

Vildt nok 😳 Det er jo på den ene side langt sjovere uden (tænker jeg), men vel også lidt af et sats for begge parter, hvis ikke man kender hinanden godt? Jeg har aldrig oplevet at blive tilbudt uden - og jeg er 52 og ret attraktiv 😆 Sorry @deerhunter men den lagde du selv op til. Måske de jyske Thai piger bare er det friskere end på den østlige side af Storebælt??

Jeg tror lidt, at det er konkurrencen sydfra, der måske gør det. Det var især i den sydlige del af Jylland, jeg oplevede det. Man kan fx sagtens få en quickey med kondom til 500. De tider er ovre på Sjælland og øerne....

Skrevet

This is also true for advertisements, I have found that it is very rare to see it explicitly advertised for in Sjælland(or Copenhagen in particular), and much more common in Jylland.

Skrevet

Jeg har kun oplevet, at blive tilbudt sex uden kondom en enkelt gang (men takkede nej). Årsagen var, at min rejsning falder lidt, når kondomet rulles på. Jeg har besøgt hende flere gange, og nu giver hun et skønt blow, mens hun ruller kondomet på. Det virker, så hun har ikke tilbudt uden igen (heldigvis). Hun gør mig så liderlig, at jeg måske ikke ville stoppe hende, hvis hun bare gav sig til at ride mig uden kondom ...

Skrevet

Jeg har det også på samme måde at Thaipiger i Jylland er til mere og med på at have sex med kunder uden kondom , det er ikke det samme i Øst Danmark , men hvorfor er de Jyske Thaipiger mere til det uden er det fordi der ikke er kunder nok og på den måde får flere ind af døren , har selv skrev med et par stykker Thaipiger i Østdanmark og alle steder var det et nej til sex uden kondom , men dem jeg skrev med i Jylland skrev det var en mulighed selv om de ikke annoncerer med med det ...

Er de jyske Thaipiger og kondomer et dårligt match eller er jeg helt gal på den --

Skrevet

Jeg tror, uden at vide det, at der er nogen bagmænd som kræver det af pigerne og da samme bagmand sidder på flere lokationer giver det rent logisk mening at det er en gennemgående trend indenfor geografien .

Har en enkelt gang oplevet efter lidt indledende blowjob uden,at hun lagde sig tilbage spredte benene og med et insisterende blik tydeliggjorde at nu skulle der kneppes. Altså uden det var aftalt forud, endsige diskuteret.

Skrevet

Og hva’ så @O'Malley var det det værd? At hun uden aftale lagde op til sex? Var det hende eller bagmanden der flirtede der?

Skrevet

Det var slet ikke negativt eller moraliserende ment, det var kun for at høre om det var en bedre eller ikke-bedre oplevelse at få det tilbudt. Go' dag

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.