Hop til indhold

Advarsel: Anmeldelse som lokkemad

Featured Replies

Skrevet

En af mine faste er blevet kontaktet af en mand, som siger at han har mange følgere på EG og spørger om hun har lyst til at han skriver en god anmeldelse af hende herinde.

Han starter med at skrive på engelsk, men slår over i dansk, da hun konfronterer ham med at hans navn lyder dansk og han bliver overrasket over at hun er dansk, hvilket ellers står tydeligt i hendes annonce.

Hun har blokeret ham nu og var lidt nervøs for om han ville hævne sig med en dårlig anmeldelse, men der er heldigvis ikke sket noget endnu.

Blot til info til andre kvinder at der er en tosse på spil, som sikkert prøver at få noget gratis imod løftet om en god anmeldelse.

Skrevet

Det minder om denne oplevelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211450-review-offers-in-exchange-for-benefits/#comment-1758628

Skrevet
Refresh skrev, den 23.4.2026 at 23:11:

han har mange følgere på EG

Er der overhovedet nogle hankøn som har mange følgere på EG? Allerede der lyder det mistænkeligt, og ikke helt gennemtænkt af denne person.

Nu søgte jeg lige på de brugere med flest indlæg, ud af de 10 stadig aktive skribenter med flest indlæg (alle med over 4000 indlæg) er der een som har 10 følgere, resten har 1-4 følgere..

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 5 timer siden:

Er der overhovedet nogle hankøn som har mange følgere på EG? Allerede der lyder det mistænkeligt, og ikke helt gennemtænkt af denne person.

Nu søgte jeg lige på de brugere med flest indlæg, ud af de 10 stadig aktive skribenter med flest indlæg (alle med over 4000 indlæg) er der een som har 10 følgere, resten har 1-4 følgere..

Jeg har haft samme tanke.

Men ud over deciderede følgere, så tænker jeg at der er et par håndfulde mænd der med god samvittighed vil kunne sige at de er "kendt" på EG og at en anmeldelse fra dem derfor vægter lidt højere end andres.

I øvrigt pudsigt i den anden tråd at han faktisk foreslår en stærkt reduceret pris i stedet for gratis 🤣

Skrevet
Pigernesven skrev, den 24.4.2026 at 02:51:

Det minder om denne oplevelse:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/211450-review-offers-in-exchange-for-benefits/#comment-1758628

Klikbart link

Skrevet

Jeg har oplevet sådan også fra et år siden.

Mente han vil laver et top anmeldelser af mig for en gratis time.

Jeg takket pænt nej, det har jeg vidst ikke brug for. Men man kan jo prøve det. 🫪

Mvh AmmaRosa

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.