Hop til indhold

Maya med de floteste bryster Århus.

Featured Replies

Skrevet

Jeg trængte til krop kontakt, og blev liderlig af flot solrigt dag . Så Tahi massage er den ultimative valg.

Det er hende på billeder ,Max 30 år . En af det flotteste Tahi pige jeg har mødt , sød og venlig . Og giver virkelig gode service. Hun hjalp mig med at tag tøjet af og på med stor smil . Hun har nogle af de flotteste bløde bryster jeg har set .

De er lavet, men den som har lavet dem skal have Oscar for mesterværket.

Vi startede med shower together , som var ikke særligt sensuel. Bag efter en fantastisk blow uden , og sex som var intens og hun var indlevende og jeg har nydt det gevaldigt.

Bagefter massage som var blidt berøring, som passer mig fint.

Alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, med en sød lidt genert og uskyldig pige .

Mine varmeste anbefalinger.

https://annoncelight.dk/showad/453040

Redigeret af Betelgeuse1965#2

Skrevet

Mange tak for anmeldelsen og mega fedt, at det er hende på billederne man møder 😀

Hvis jeg må spørge, er Maya buttede og har hun tatoveringer og hvad er hendes højde cirka?

Jeg vil jo helst undgå at blive skuffet over udseende, da det er sket ret ofte med thaipiger for mig.

Skrevet
  • Author

Hun holder tæt på stjerne pladsen.

Hun er slank, med flad mave, ca 1.65 cm . Ingen tatoveringer. Snakker ikke engelsk. Jeg har lyst til at besøge hende igen i dag . En virkelig dejlig kvinde 🥰

Skrevet
Betelgeuse1965#2 skrev, for 8 timer siden:

Hun holder tæt på stjerne pladsen.

Hun er slank, med flad mave, ca 1.65 cm . Ingen tatoveringer. Snakker ikke engelsk. Jeg har lyst til at besøge hende igen i dag . En virkelig dejlig kvinde 🥰

Det lyder jo fantastisk 😊

Er stedet okay diskret? Hvilket billede/billeder vil du sige er det mest retvisende?

Skrevet
  • Author
1275gt skrev, den 29.4.2026 at 15:23:

Er hun til sex uden kondom

Det ved jeg ikke , jeg kunne aldrig drømme om spørge om sex uden.

Stedet er ok diskret , og billede nr 5 er det mest vellignende.

Redigeret af Betelgeuse1965#2

• 3 weeks later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.