Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Priya i dag - i samme by som tidligere men på ny adresse. Lokaler er super fine, men indgang er satme blevet indiskret - er semi kendt i Ejby, så lidt ærgerligt. Men når man er en stenaldermand går alt fornuft ud af ballonen 😄!

Bestilte en tid, og blev mødt af det dejlige kvindemenneske - lækkert outfit og pissefræk attitude. Bestiller altid det samme - 40 min/b2b/hj/pussy lick! Inden badet (før massage - smagte jeg lige på godterne), kort massage men var simpelthen så tændt at jeg bare måtte om op ryggen - resten var bare til ug - mums . Elsker når safterne bare sprøjter ned i min mund😘.

Jeg ved, at andre sætter pris på denne skønne kvinde (der stod en vildt flot kurv med lækkerier i rummet fra kunde) - hun er en ener og jeg kommer igen

Skrevet

... og hvem er så Priya og hvilken by er så det, @pokerface2000 .?

Hvis du ønsker at hjælpe med anmeldelser, så sørg for at man ved hvem der er tale om og hvor det er henne. Ellers er det jo ikke en anmeldelse men bare en historie om en oplevelse du har haft.

Så "hvor" i overskriften og et link er nødvendigt.

Skrevet
pokerface2000 skrev, den 23.4.2026 at 22:21:

Besøgte Priya i dag - i samme by som tidligere men på ny adresse. Lokaler er super fine, men indgang er satme blevet indiskret - er semi kendt i Ejby, så lidt ærgerligt. Men når man er en stenaldermand går alt fornuft ud af ballonen 😄!

De gange jeg har besøgt hende, var indgangsdøren heller ikke særligt diskret. Mener oven på en bar og mange biler som kører forbi i svinget.

Kan det næsten blive værre

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.