Hop til indhold

Nicol dansk trans I København

Featured Replies

Skrevet

Goddag mine brødre

Har ikke været sammen med en trans før, men i går tog jeg første skridt og kontaktede Nicol. jeg købte en video på 5minutter for at se hende og om hun var feminin.

Må sige, at Nicol ser rigtig dejlig og fræk ud og efter den video, havde jeg endnu mere lyst til at besøge hende.

Jeg har nu aftalt at besøge Nicol i dag i 30 minutter. Jeg vender tilbage efter mit besøg.

Peace out Holmeren

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

Spændt på at høre om det. Betalte du 500 kr. i forskud?

Forventes der at man betaler et forskud før besøg?

Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt den dejlige Nicol.

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke betalte noget i forskud og blev heller ikke bedt om dette.

Nå men min trans mødom blev taget i dag, og må sige, at hun er virkelig sød, venlig og stram.

Hun tog imod mig i døren med et kæmpe smil, også gik vi ind på hendes værelse. Hun suttede mig dejlig stiv, hvor efter jeg kneppede hende i doggy til jeg kom.

30min blev brugt dejligt, men tager længere tid næste gang, da jeg nok ikke er ligeså nervøs, da det var første gang.

Sted 9/10 meget diskret

Nicol: 10/10 virkelig sød, venlig og mega liderlig efter pik.

Skrevet
Holmeren skrev, for 22 timer siden:

Goddag mine brødre

Har ikke været sammen med en trans før, men i går tog jeg første skridt og kontaktede Nicol. jeg købte en video på 5minutter for at se hende og om hun var feminin.

Må sige, at Nicol ser rigtig dejlig og fræk ud og efter den video, havde jeg endnu mere lyst til at besøge hende.

Jeg har nu aftalt at besøge Nicol i dag i 30 minutter. Jeg vender tilbage efter mit besøg.

Peace out Holmeren

Har besøgt Nicol 2 gange. Havde lyst til at prøve sådan en kvinde - da jeg aldrig havde rørt ved en "mand" før - ville jeg at det skulle være en dansk (ingen sproglige misforståelser). begge gange var en 1 time - hun giver mig et blow og jeg giver hende den, analt.

Hun er fantastisk - okay jeg har ikke det store sammenligningsgrundlag med kvinder som Nicol - men sexen var skøn blow uden og anal uden blev også tilbudt.

Hun kan tage fat og giver los - fantastik - jeg har kun rosende ord om Nicol.

Hilsen GodtNok

Skrevet

God aften.

Jeg har også besøgt flere TS kvinder, men Nicol er sku noget for sig.. Dejlig dansk kvinde, som tager den uden beklagelser :p

Har besøgt hende 4 gange :D og kommer snart igen :D

Skrevet
Frank1973 skrev, den 24.4.2026 at 18:41:

God aften.

Jeg har også besøgt flere TS kvinder, men Nicol er sku noget for sig.. Dejlig dansk kvinde, som tager den uden beklagelser :p

Har besøgt hende 4 gange :D og kommer snart igen :D

Lige præcis.!

Skrevet
Holmeren skrev, den 23.4.2026 at 21:59:

Så fik jeg besøgt den dejlige Nicol.

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke betalte noget i forskud og blev heller ikke bedt om dette.

Nå men min trans mødom blev taget i dag, og må sige, at hun er virkelig sød, venlig og stram.

Hun tog imod mig i døren med et kæmpe smil, også gik vi ind på hendes værelse. Hun suttede mig dejlig stiv, hvor efter jeg kneppede hende i doggy til jeg kom.

30min blev brugt dejligt, men tager længere tid næste gang, da jeg nok ikke er ligeså nervøs, da det var første gang.

Sted 9/10 meget diskret

Nicol: 10/10 virkelig sød, venlig og mega liderlig efter pik.

Rigtigt Holmeren, hun tog også min mødom OG hun er fantastisk.

Skrevet
Silverback48 skrev, den 23.4.2026 at 13:30:

Forventes der at man betaler et forskud før besøg?

Nix - ingen forskud. Du møder op og hun tager imod og tager bare fra.!

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vil gerne advare mod Nicol på Hovmestervej.

Var der i dag ,hvor hun dog ikke kunne levere det aftalte (at være aktiv) og vi blev enige om at tage den en anden dag.

Hun foreslog 50/50, hvilket var 600,-, men vi blev enige om 200,-.

Om aftenen begynder hendes alfons så at både at ringe og sms og truer mig til at betale 1.000 kr.

så hold jer væk medmindre I gerne vil ringes op om aftenen og få trusler.

Skrevet
  • Author

Lyder som en øv oplevelse..

Har selv besøgt Nicol 3 gange nu, og hun har leveret rigtig god service hver gang.

Hvor længe var du sammen med hende, og hvordan leverede hun ikke ?

Redigeret af Holmeren

Skrevet

Der var aftalt, at hun skulle være aktiv, men efter lidt beklagede hun, at det kunne hun ikke der pga østrogen og “blokkere”.

Vi blev enige om at tage den en anden dag, da jeg ikke bare ønskede et blow.

Det kan ske og vi aftalte at finde en anden dag.

Om aftenen blev jeg ringet op flere gang af en mand, jeg antager er hendes alfons. Han skrev også fra det samme nummer. Ja så ret ubehageligt.

Det er muligt hun kan være god i andre situationer.

Skrevet

Sex lover. jeg kan godt forstå, at du ikke svare på spørgsmålet..

Jeg har besøgt Nicol hver mandag igennem en periode nu. Jeg er nok oppe på en 20+ besøg. Nicol er virkelig dejlig, imødekommende og upåklagelig.

Jeg besøgte Nicol i går, det var jo mandag.. og jeg havde forud for mit besøg læst din advarsel.

Jeg føler efterhånden, at Nicol og jeg er kommet fint ind på hinanden. føler mere vi har et elskerinde forhold, selvom jeg giver penge )

Jeg tillod mig derfor at spørge hende ind til advarslen, for at høre det fra hende selv.

Hun fortæller, at du var aktiv i hende i 35 minutter ud af dine 45 minutter, også skulle hun være aktiv de sidste 10. ganske rigtigt kunne hun ikke være aktiv i dig, men du kneppede hende alligevel i 35 minutter inden..

Synes faktisk det er fuldstændig forrykt, at du tager 1000 kr tilbage og kun efterlader 200kr efter at have kneppet hende i 35 ud af 45 minutter.

Hun sagde selv, at hun kun sagde ja, fordi hun blev bange for dig og hun er meget konfliktsky.

Jeg spurgte efterfølgende ind til du blev truet af en anden person. Det er ikke en alfons som du tidligere skrev, men blot en god ven, som passer på hende, pga hun flere gange er blevet overfuset og snydt af kunder, som ikke har betalt..

Tror vi skal huske på, at det er mennesker vi besøger, og det er en forretning for dem.

Skrevet
  • Author

Hvis det er tilfældet, så synes jeg heller ikke man skal klage.. og meget grådigt, at forlange så mange penge tilbage.

Skrevet

Som skrevet andet sted, så skrev jeg ikke om den aktive del, da det var ganske kort og kun indtil, at der var passer af lort på pikken, da hun havde glemt at skylle sig.

Hun var altså hverken klar til passiv eller aktiv, så en rimelig dårlig oplevelse. Jeg kunne lugte lorten resten af dagen og aftenen.

Hun foreslog selv halv skade altså 600,-. Jeg syntes 200,- var mere passende. Det sagde hun ok til. Havde hun fasthold de 600,- havde jeg betalt dem.

Kime en ned og true til øjeblikkelig betaling, syntes jeg ikke er i orden.

Hun har helt sikkert løjet over for sin ven / alfons, da han havde fået fortalt et andet forløb end hvad der skete.

Som sagt gik min advarsel på at blive ringet op og truet om aftenen. Det syntes jeg number fair nok. Jeg syntes nu også manglende skyllet numse eller manglende potens kan være en advarsel, men her gik jeg kun på det med at blive truet.

Skrevet

Frank1973 skrev, for 14 timer siden:

Jeg har besøgt Nicol hver mandag igennem en periode nu. Jeg er nok oppe på en 20+ besøg. Nicol er virkelig dejlig, imødekommende og upåklagelig.

Jeg besøgte Nicol i går, det var jo mandag.. og jeg havde forud for mit besøg læst din advarsel.

Jeg føler efterhånden, at Nicol og jeg er kommet fint ind på hinanden. føler mere vi har et elskerinde.

Jeg under dig gerne, at du har et elskerinde forhold med hende og at du har 20+ oplevelser med hende. Du skriver, du besøger hende hver mandag og at det er blevet til mere end 16 besøg på 3 uger.

Men altså nu har hun ikke været helt ærlig overfor dig, for jeg var bestemt ikke aktiv i 35 minutter. Huskede hun at fortælle dig om, at der kom sindssygt meget lort på min pik. Hele vejen rundt om pikhovedet. det er sket lidt før, men aldrig så meget. Det var virkelig klamt.

Ja, der er 2 sider af en sag, og jeg har beskrevet min. Jeg kan dokumentere, at hun ikke taler sandt, at jeg var aktiv i 35 minutter.

Det er muligt, at du er meget glad for hende og gerne vil hjælpe hende. Hun har en klart dårlig sag her, og jeg er ikke sikker på, at du hjælper hende her.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.