Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte AMAZING KIMBERLY for nogle år siden, men da jeg først for nylig er begyndt at skrive anmeldelser, kommer den lidt sent, men synes dog at mit besøg hos Kimberly fortjener en anmeldelse ☺️

Det var 2. Gang, at jeg besøge en glædes pige, så var ret nervøs, men hun formåede, at gøre oplevelsen helt rolig, så slappede hurtigt af i hendes nærvær

Hun tog imod mig, hvor efter vi tog et bad sammen, og må sige, at hun er sååå sød. Rigtig GFE følelse jeg havde. Vi sæbede hinanden ind, kyssede og rørte ved hinanden i badet. Men efter ind på værelset, hvor vi havde mega dejlig GFE sex sammen.

Stedet(ved ikke om hun stadig er samme sted, som dengang): 8/10

Service 10/10

Pige: 10/10

Peace out Holmeren

Redigeret af Stapler

Skrevet

Helt enig, omend det også er et par år siden jeg besøgte Kimberly. Hun er virkelig den sødeste og mest naturlige GP jeg har været hos, dog har hun været her tæt på en menneskealder nu, så… men 10/10 😍 Kimberly

Redigeret af TheGent
Link

Skrevet

dog har hun været her tæt på en menneskealder nu, så… men 10/10 😍 Kimberly

Hvad er en Polsk menneskealder 😅, for hun er da stadig den dejligste pige i København og omegn 💝 Altid glad og....

Fuck, jeg savner hende, må hellere snart😇

• Stapler changed the title to AMAZING KIMBERLY, København
Skrevet

Jeg har også besøgt Kimberley for nogen år siden. Jeg husker det også som en god oplevelse.

Er der nogen der har været der for nylig, som kan sige noget om hvorvidt profilbillederne stadig er repræsentative?

K

Skrevet

Jeg har besøgt hende for et par måneder siden - billederne passer helt fint - og hun er super sød og dejlig.

Skrevet

Kimberly har godt nok været her længe :) besøgte hende nok første gang for 4 år siden.

Det må jeg snart gentage :P husker hende som en virkelig dejlig kvinde som giver god service :)

Skrevet

Kan kun tilslutte mig oplevelsen af Kimberley som værende god og ukompliceret. Meget lækker kvinde, det ved hvad hun skal for at det bliver en god oplevelse. Måske snart tid til et genbesøg

Skrevet

Er det samme Amazing Kimberly der for et par år siden havde billeder af et par yderst fyldige skamlæber på hendes profil?

Skrevet
  • Author
Buttfreak skrev, for 3 timer siden:

Er det samme Amazing Kimberly der for et par år siden havde billeder af et par yderst fyldige skamlæber på hendes profil?

Ja det er det 😍

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg besøgte Kimberly igen for en uges tid siden. Hun er stadig lige så perfekt, som hun var for 2 år siden. Det helt fantastiske smil, der får en til at slappe af, og samtidig med de dejlige læber der er gode til både kys og BJ. Den fantastiske krop, der ved hvordan man bedst mulig tilfredsstiller en liderlig mand.

De bedste anbefalinger af Kimberly

Skrevet
Buttfreak skrev, den 27.4.2026 at 15:55:

Er der nogen der kan bekræfte om Kimberly faktisk har de fyldige skamlæber? Jeg har altid haft lyst til at slikke hendes mis når jeg så billederne men var i tvivl om fotos var ægte.

/B

Redigeret af ButterflyMan
rettelse

Skrevet

Det kan jeg i høj grad bekræfte.

Det er den lækreste mis jeg har sat tænderne i og hun kan godt lide det. ikke noget med at holde igen, eller man ikke må det ene eller det andet (indenfor rimelighedens grænser)

Skrevet
ButterflyMan skrev, den 13.5.2026 at 02:36:

Er der nogen der kan bekræfte om Kimberly faktisk har de fyldige skamlæber? Jeg har altid haft lyst til at slikke hendes mis når jeg så billederne men var i tvivl om fotos var ægte.

/B

Billederne af hendes skamlæber er ægte. Fyldige, men silkebløde og meget glad for at blive slikket.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.