Hop til indhold

Super dejlig oplevelse med Mali i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg skulle forbi Aalborg og jeg havde kigget lidt på Mali

https://annoncelight.dk/showad/425949

Jeg skrev lidt tid inden da jeg ikke helt havde tidpunkt klar endnu. Fik aftalt tiden lidt senere og jeg ankom. Jeg blev mødt af en sød og smilende Mali. Hun er hvis du spørger mig både smuk og sexet og elsker hendes smil. Det er hende på billederne. Jeg aftalte en time med massage, B2B og spurgte om pussy slide var muligt også, det var det.

Vi starter med massage og det kan hun godt finde ud af. Så hvis du også søger en der kan give dig god massage, så kan jeg anbefale Mali. Under massagen snakker vi lidt og hun pirrer lidt undervejs og smiler. Hun begynder lidt på B2B og wow hvor det føles godt. Hendes hud er blød og lækker og hun bruger sin krop frækt. Brysterne kører også mellem ballerne og hun griner lidt. Jeg kan mærke det virkelig er noget der også går i prikken. Hun siger turn around. Giver også foran and turn, og det er frækt. Gnider sin våde fisse mod mine lår. Der er lidt pussy slide, og hun går ned og begynder at give et vådt blow job. Det er næsten for meget og jeg er tæt på at komme. Så på med kondom og hun laver mere pussy slide inden den kommer ind i hende. Hun rider frækt og jeg nyder synet af den smukke og sexede pige. Jeg holder desværre ikke så længe, da hele optakten har været fræk og sexet. Jeg kommer og hun nyder at se hvor glad jeg er bagefter. Jeg tager kondom af og tørrer mig. Snakker lidt imens jeg lige får vejret og gør mig klar til hjemturen.

Mali er en dejlig fræk og sød Thai, som jeg gerne vil besøge når turen går til Aalborg igen

• 2 weeks later...
Skrevet
Kom frisk skrev, for 12 minutter siden:

Hvor i Aalborg holder hun ca til ?

er der diskret indgang ?

Meget centralt i Byen, i en almindelig opgang...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.