Hop til indhold

Fræk buttet Thai i Hoptrup

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne skønne kvinde i går

Sawas-dee ka Goddag❤️❤️ Aabenraa Hoptrup 🌹 🌺 💐💐💐 - Annoncelight

Hun er rigtig sød ud og udsigten til naturlige bryster og ikke hårde sili-babser tiltrak mig. Og jeg blev ikke skuffet. Hun er lidt rund med numse og noget på sidebenene samt ikke mindst en naturlig C-D skål. Jeg er til buttede piger med store bryster, så det var lige mig. Endnu bedre var det, at hun var meget fræk og berøringsglad. Jeg slikkede hende i begge huller, mens hun selv æltede og hev i sine bryster. Hun kom i en fin orgasme. Bagefter min tur. Megen tumlen rundt i sengen og slikkeri og ælteri. Tungekys til stor stil.

Eneste minus er, at blow skulle være med kondom og det ville jeg først have på til sidst. I want to fuck you grinede hun, da hun ville have pik.

Alt i alt en meget fin oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen. Der er noget at arbejde med - bogstaveligt talt.

Standard pris, P bag huset og indgang af trappe på gavl.

Skrevet
  • Author
tilmodenQ skrev, for 13 timer siden:

Ja hun er en lille god en, hun har suttet uden de gange jeg har været der.

Ok, jeg giver hende "et skud til" i morgen og ser om det har ændret sig 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.