Hop til indhold

Frække Frida, Næstvedområdet

Featured Replies

Skrevet

Jeg skylder et par ord om mit besøg hos Frida i nyere tid.

Og det bliver ved ikke så mange ord.

Sød nok pige. Meget glad. Meget glad for smøger. Har aldrig været i et hus hvor der lugtede så meget af røg. DM i kæderygning, go home!

Lidt for stor pige for mig, men selvom jeg overvejede om jeg skulle gå igen, blev jeg. Jeg fik hvad jeg kom for, en god ridetur. Den fejlede ikke noget, ligesom hun er en sød pige.

Jeg lod mig inspirere af en god anmeldelse eller to, så andre kan jo have andre preferencer end jeg, men jeg kommer ikke igen.

https://annoncelight.dk/showad/400522

Skrevet

Jeg har besøgt hende af 2 omgange

Første gang for 1 1/2 år siden på Amager og der blev jeg godt nok blæst bagover 😉😈😈

Det besøg skulle så gentages efter hun er flyttet ned syd for Ringsted og må sige at det var lidt en skuffelse i forhold til første besøg… Det minder meget om @Newbie_25 oplevelse og fremover kommer jeg ikke igen 🤔🤷🏼‍♂️

Hun er egentlig sød nok men tænker hun burde indse at tiden i denne branche er ved at løbe fra hende 🤔🤷🏼‍♂️

Skrevet
  • Author

High Tower skrev, for 29 minutter siden:

Hun er egentlig sød nok men tænker hun burde indse at tiden i denne branche er ved at løbe fra hende 🤔🤷🏼‍♂️

Tak for “opbakningen”. Er glad for at jeg ikke står alene med den opfattelse. Det kan nok ikke siges mere tydeligt. 😏

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.