Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/429053

Jeg skulle til Fyn pga arbejde og det passede med at jeg sluttede arbejdet i nærheden af Ejby, så jeg tænkte jeg ville lige besøge Pinky som er i samme hus som Sindy.

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Sindy i Haderslev flere gange og til virkelig stor fornøjelse hver gang så jeg tænkte hendes veninde nok ville give en lignende oplevelse

Huset er nemt at finde og jeg parkerede bare udenfor men der er fine muligheder for at parkere mere skjult i nærheden.

Pinky lukkede hurtigt op og hun er som på billederne. En meget meget pæn ung pige med rigtig dejlige bryster som sad helt perfekt. Dejlig slank krop så jeg var allerede i syvende himmel 😁

Hun er ok til engelsk og samtidigt sød og behagelig.

Selve akten var helt perfekt og jeg vil give hende topkarakter for blowjob. Jeg ved godt det er forskelligt hvordan man selv oplever det men for mig var det bare lækkert.

Jeg hilste lige på Sindy på vej ud og fik et dejligt knus så et helt igennem dejligt besøg.

Genbesøg: Ja, absolut også selvom jeg skal køre fra Sønderjylland for et besøg

Skrevet

Kan kun være enig… Har besøgt begge og uden at gå i detaljer har det været meget positivt og tilfredsstillende hver gang. De er begge skønne og meget afslappede i deres måde at være på. Kommer helt sikkert igen!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.