Hop til indhold
Danika

Er der nogen der har kendskab til trans Mia Z. Odense, hun annoncere hver dag. På forhånd tak.

Recommended Posts

Jeg har noteret mig at Trans Mia Z, Odense annoncere meget på nettet, hendes billeder lader noget tilbage (slørede og uklare). Hun må dog havde haft besøg af nogen: Jeg hører meget gerne om dette.

Hilsen Danika.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at du var så hurtig og venlig til at sende mig dette link. Jeg har nu set billederne, de er OK, men hun virker ikke meget feminin, ved du hvor man kan møde hende, her i Jylland. Hvordan hun er og gør det, hvor stor er hendes p.., og kan den sprøjte, sidst prisen for at have 1 time med hende.

Jeg vil ønske dig en fortsat god "Bededags week-end".

Jeg ved ikke rigtigt....

 

Men nu får du den, jeg har ledt LÆNGE :wink:

 

 

http://www.eroguide.dk/forum/user/12232-mia-z/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at du var så hurtig og venlig til at sende mig dette link. Jeg har nu set billederne, de er OK, men hun virker ikke meget feminin, ved du hvor man kan møde hende, her i Jylland. Hvordan hun er og gør det, hvor stor er hendes p.., og kan den sprøjte, sidst prisen for at have 1 time med hende.

Jeg vil ønske dig en fortsat god "Bededags week-end".

 

 

Jeg kender ikke noget til hende, jeg ved bare at hun har en profil herinde...du kan jo skrive til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har smaltalket med ham i chatten. Du kan rolig tage kontakt med ham. Han er meget nem og åben at tale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...