Hop til indhold

Hvad menes der med FP?

Featured Replies

Skrevet

Hvad menes der med FP, når man snakker prisliste?

Skrevet

Hvad står får "FP', er ikke kun sex og massage.

Hvis du fortæller GP'en om hvad du kommer efter, bliver det til noget hyggeligere end sex og massage :) det er en opfattelse af min oplevelse :)

Skrevet
  • Author

GPen - glædespigen? Shit, der er mange forkortelser i dette univers... Tak @Mook , men hvad kunne det så dette over hvis det ikke kun er sex og massage? Nu er hun så ikke den mest snaksaglige på WA, så jeg tænker du mener at når vi mødes? Det er mere for at afstemme inden jeg kommer, sådan er jeg indrettet, men måske jeg bare skal troppe og se hvad der sker, når først vi går i gang 😊 Jeg synes bare det er usexet midt i en massage at begynde at diskutere økonomien i at gå videre.

Skrevet
AGB skrev, for 4 minutter siden:

GPen - glædespigen? Shit, der er mange forkortelser i dette univers... Tak @Mook , men hvad kunne det så dette over hvis det ikke kun er sex og massage? Nu er hun så ikke den mest snaksaglige på WA, så jeg tænker du mener at når vi mødes? Det er mere for at afstemme inden jeg kommer, sådan er jeg indrettet, men måske jeg bare skal troppe og se hvad der sker, når først vi går i gang 😊 Jeg synes bare det er usexet midt i en massage at begynde at diskutere økonomien i at gå videre.

AGB skrev, for 4 minutter siden:

synes bare det er usexet midt i en massage at begynde at diskutere økonomien i at gå videre.

AGB skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes bare det er usexet midt i en massage at begynde at diskutere økonomien i at gå videre.

AGB skrev, for 5 minutter siden:

GPen - glædespigen? Shit

AGB skrev, for 6 minutter siden:

Ja, det betyder det.

Jeg foreslår du skal afklare din aftale om dine ønsker med butik inden du møder op, da pigen kan måske pludselig blive forvirret hvis hun ikke har fået info om dig, eller ser om hvad der skal ske når I går i gang, det er faktisk også en spænding i kroppen på din opdagelse )

Held og lykke )

Redigeret af Mook

Skrevet

Ups! Sorry det var ikke mit hensigt at gøre det til meget meget laaaang " citer" jeg kan aldrig finde ud af det med den nye platform her på siden

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author

Haha, det er så fint @Mook Tak for dine input, det er værdsat at du vil dele ud af din erfaring. Jeg skal nok sørge for, at hun får mine ønsker up front, så må jeg 'bare' affinde mig med at hun ikke kommenterer dem, før vi mødes IRL. Er du øvrigt aktiv, har du en prfoil, eller mere admin herinde?

Skrevet
AGB skrev, for 6 minutter siden:

Haha, det er så fint @Mook Tak for dine input, det er værdsat at du vil dele ud af din erfaring. Jeg skal nok sørge for, at hun får mine ønsker up front, så må jeg 'bare' affinde mig med at hun ikke kommenterer dem, før vi mødes IRL. Er du øvrigt aktiv, har du en prfoil, eller mere admin herinde?

Selv tak.

Håber du får det bedste af det bedste af dine besøg på klinikkerne uanset om, det bliver her i Kbh eller Jylland )

Skrevet
  • Author

Det er i Kbh. Mit udgangspunkt er en god massage, men hvis hun tænder mig på mere, er jeg villig til det. Sorry jeg spørger så meget, men det er ikke det nemmeste univers at finde rundt i; hvem er gode til hvad, hvem faker deres profilbilleder- og tekster, hvad betyder alle forkortelserne og får man 'nok' for pengene. Er helt klar med på at GPerne præmisser nok ikke er helt normale, men det er stadig lidt en jungle 🫣

Skrevet

@AGB læs mit og andres indlæg i tråden Ting man ikke spørger om? (FP)

Der er udførlig beskrivelse af hvad der menes, og det er ikke entydigt alligevel.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.