Hop til indhold

New small slim young - best sex, NO!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/454957

Smilende indtil der er betalt. Så kom restriktionerne. Ikke røre bryster/kun blidt. De er fyldt med silikone, så jeg har heller ikke lyst. I det hele taget fokus på, hvad der ikke er tilladt.... OMG! Jeg gider bare ikke sådan nogle... Hende her nyder afgjort ikke sit job. Pludselig sprøjter hun sprit på min pik!? Jeg havde lige været i bad hos hende..

Der står at hun er spansk, men suger selv Columbia.

Dejlig latina røv. Billig og ugidelig...

Skrevet

Surt du ikke havde tjekket herinde først. Desværre har flere haft samme oplevelse.

Kan se det er hendes sidste dag, så man kan da håbe der kommer noget andet bedre forbi.

Skrevet

Var i Herning i forrige uge og havde booket en time med ekstra hos hendes veninde, som hun åbenbart delte lejlighed med. I den totale forvirring der opstod da jeg ankom, endte jeg hos hende her og det var først da jeg havde smidt tøjet det egentligt gik op for mig. Det var selvfølgelig ikke hendes skyld, men min egen forvirring. Havde aftalt en time med ekstra gode ting til 1500 kr. hos veninden og endte så med 23 min, med helt samme oplevelse som @Langesen skrive her.

Man lærere jo noget nyt hverdag og her var det en af de lidt dyrere oplevelser.

Ville også finde en anden eller helt lade være.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.