Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde længe drømt om at prøve et milking table, så da denne sprang op https://annoncelight.dk/showad/392019 var der ikke megen betænkningstid.

Jeg fik hurtigt kontakt til Alexa, og efter lidt skriveri blev vi eninge om 30 min til 1200 på det frække bord.

Jeg landede på adressen i Søborg og skrev en sms som aftalt. Alexa 'boede' på den anden side af vejen så jeg begav mig over. Døren blev åbnet og bag den stod en smuk kvinde meget let påklædt, lige noget for mig. Hun bad mig smide tøjet på stolen, og spurgte om jeg ville på bedeværelset efter hun havde fået pengene som aftalt. Hurtigt fik jeg vasket kalorius og kunne da godt mærke at der var begyndende liv i ham.... Jeg kom ind og nu var den smukke kvinde helt nøgen, det fik lillemanden vækket og hun smilede da hun så han vågnede. Hun bad mig lægge mig op på briksen, med pikken hængende ned i hullet. Hun smurte noget lettere opvarmet olie ud over min ryg og begyndte at massere, så fik ballerne en tur, og jeg kunne mærke at hendes hænder var lige nede ved mine kugler. Hun fortsatte med mine lår men nu kom lidt olie også på kuglerne og hun masserede også dem, pikke manden blev helt vågen og hun masserede lidt i ham inden hun gik under bordet. Her begyndte hun så at sutte min mik helt guddommeligt uden kondom, til jeg var lige ved at sprøjte, hun stoppede, nussede ham lidt, og så gentog hun kunststykket, igen var jeg lige ved, og igen stoppede hun. Sidste gang spurgte hun om jeg gerne ville komme og svaret var hurtigt og bedende YES. Hun suttede min pik og mine kugler til min sperm pumpede ud, ikke i munden på hende med ud over hendes bryster.

Mine varmeste anbefalinger til hende....

Skrevet

Fedt jeg giver hende en chance, også en af mine fantasier som endnu ikke er levet ud. Kan man også kneppe hende på briksen?

Skrevet
Martin Vallensbæk skrev, den 21.4.2026 at 17:21:

Mine varmeste anbefalinger til hende....

Jeg vil på ingen måder drage dit rewiev i tvivl, men vil du sige at kommentarer i denne tråd intet har på sig, så???, måske en "kemi ting"?.... eller noget andet....det er godt lidt over 1 årgammelt, meeenn alligevel,

Redigeret af Nygløden

Skrevet
  • Author
Nygløden skrev, for 19 timer siden:

Jeg vil på ingen måder drage dit rewiev i tvivl, men vil du sige at kommentarer i denne tråd intet har på sig, så???, måske en "kemi ting"?.... eller noget andet....det er godt lidt over 1 årgammelt, meeenn alligevel,

Ja der var bestemt ikke det jeg oplevede, er glad for jeg ikke havde læst den inden.

Det kan være kemien, det kan også være at jeg var heldig med at ramme en god dag, men jeg havde en fed oplevelse 👍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.